Mai bine mai tarziu…. dar nu atat de tarziu
Citesc cu incantare stirea despre declaratia sefului statului in care isi face un soi de mea culpa pentru sustinerea Monicai Iacob Ridzi in conditiile anchetarii acesteia. Ce incantare, as fi tentata sa zic. Dar imi amintesc foarte bine ca la momentul in care eu, ca presedinte al comisiei de ancheta, am dat citire raportului comisiei, am fost comparata de acelasi presedinte cu Ana Pauker. Ba mai mult, spunea domnia sa atunci ca am dat verdict si ca am si condamnat si mai stiu eu ce alte atrocitati am facut. Dar nu a suflat o vorba despre gravitatea faptelor de care era acuzata doamna Ridzi, despre legatura cu fiica domniei sale si, in general, despre frauda a carei victima era romanul pe care astazi il curteaza si il vrajeste cu promisiuni de campanie. Sincer, acest mesaj vine acum prea tarziu, este electoral, politicianist si fara nicio valoare. Adica eu apreciez stilul domniei sale: fac o prostie, o recunosc public, imi cer scuze pentru ea si voi fi apreciat ca sunt om si mai gresesc, dar uite ca recunosc asta. Cred ca aceasta strategie a fost prea des folosita, nu mai tine si nu mai e credibila.
In rest, sunt foarte multumita si acum ca ne-am indeplinit scopul ca si comisie de ancheta, acela de a scoate la iveala cat mai multe detalii ale cazului. Mai ales acum, cand domnul Traian Basescu spune ca ar fi fost bine sa fie suspendata din functia din partid. Dar ce spune domnia sa din partid, trebuia sa fie retrasa rapid din guvern, sa nu se certe cu noi prin presa si sa nu condamne Parlamentul la el acasa pentru cererea de urmarire penala pe numele Ridzi. Dar, cum spuneam in titlu, e atat de tarziu acum…
De asta voi vota impotriva lui Traian Basescu, pentru a inlatura practicile de felul acesta si personajele cu tupeu fantastic de demnitari.
Va pun la dispozitie mai jos un fragment din declaratia lui Traian Basescu:
“Cazul acesta îmi vorbeşte despre erori. Una dintre erori este probabil şi a mea, care am fost un susţinător fără rezerve al promovării oamenilor tineri. S-a dovedit că nu tinereţea trebuie să fie atributul fundamental, ci competenţa. Şi aici o spun deschis: e vorba de promovarea de tineri şi de femei. Probabil că trebuie să scăpăm de acest complex al promovării tinerilor doar pentru că au promovat în partid şi să reaşezăm criteriile de competenţă, indiferent de vîrstă şi sex, ca fiind fundamentale”, a încercat şeful statului să tragă o concluzie a acestui caz care o are ca personaj central pe Monica Iacob Ridzi.



La multi ani! Alina, pt. 1 decembrie;
De acord, si eu, membru simplu al Partidului National Liberal, votez Geoana. Asa cum am votat Iliescu impotriva lui Vadim si asa cum am votat cu comunistul Basescu impotriva arogantului Nastase.
“De altfel, 11% din simpatizanţii PNL se declară de stânga, 6% de centru-stânga, 14% de centru, 19% de cen tru-dreapta şi 28% de dreapta, iar 22% declară că nu ştiu ce culoare po li tică au. Paradoxal, şi împotriva a ceea ce speră actualul preşedinte, probabil că majoritatea dintre cei mai informaţi liberali, cei care se declară de dreap ta sau de centru-dreapta, îşi vor aminti că până în urmă cu câţiva ani Traian Băsescu era membru al Inter na ţio nalei Socia liste, şi nu se vor pre zenta la vot în turul al doilea, lupta urmând a fi dusă de cei doi finalişti pentru ob ţi nerea simpatiei liberalilor ce se de cla ră de stânga, centru-stânga sau a celor care nu ştiu ce culoare politică au.”
sursa: http://www.sfin.ro/articol_18321/romanii_voteaza_emotional_intre_autoritarism_si_tehnocratie.html
Domnul Presedinte are o memorie selectiva. Cu siguranta nu isi mai aduce aminte sa va fi numit Ana Pauker si chiar daca ar fi fost asa probabil ca l-ati fi jignit si deaia.
))
Dar de asta ce spui ?
“Ţi-a poftit sufleţelul să-ţi fie soţul şef de serviciu secret. Ţi l-a făcut preşedintele şef de serviciu secret.”
Astea da criterii…
Ce spune TB nu mai are valoare nici daca e de bine, nici daca e de rau. E cam ca guitatul purceilor de Craciun, starneste mila dar nu le schimba soarta.
O imagine face cat o mie de cuvinte…(FILMULETUL )
Dupa confruntarea celor trei canditati, am aflat de la presedintele in exercitiu ca, in primul tur, el va avea 35-40%, Mircea Geoana -26%, iar Crin Anonescu -20%. IATA CINE VA- FURAT VOTURILE= BASESCU
Dupa cum se vede, Traian Basescu este mult mai precis in privinta procentului adversarilor. Tot de la presedintele in exercitiu, aflam si de ce a fost atat de moale in timpul confruntarii cu cei doi. Pentru ca, sustine el nu era in copetitie. “Competitia era pentru locul doi, intre Mircea Geoana si Crin Antonescu”, sustine Traian Basescu.
Asa ca si-a impus o pozitie de neutralitate fata de cei doi competitori. Ca sa vezi strategie.
ACUM ,IN 6 DECEMBRIE BASESCU VA INVERSA PROCENTELE INSOMAR GEOANA 54% ,46 %BASESCU !
Cifre masurate dupa difuzarea filmului cu palma lui Basescu peste mandibula copilului de la Ploiesti: 56% Geoana, 44% Basescu. 12% diferenta, mai mare decit marja de eroare. Masuratoarea e facuta de americanii de la Benenson Strategy pentru uzul intern al staff-ului pesedisto-liberal al lui Geoana.
Ce mai trag blondele la Basescu
O poza document din timpul recentei vizite a lui Traian Basescu in Spania, la asa-zisul Congres al Diasporei confiscate de PD-L. Fotografia a fost facuta in fata hotelului unde a locuit presedintele Romaniei. Martorii oculari sustin ca ofiterii SPP nu au schitat nici un gest atunci cand blonda a sarit in bratelele lui Basescu, l-a tras de urechi si l-a sarutat.
Via Badin
20 octombrie 2008
BLOGUL lui Iosif BUBLE – IOSKA s-a mutat pe http://www.pesurse.ro . Multumesc platfotmei blogspot si lui google pentru gazduire.
Cerem repetarea alegerilor!”, declara pe 30 noiembrie 2004 candidatul prezidential la acea vreme, Traian Basescu. Solicitarea imperioasa a lui Basescu de anulare a alegerilor se baza pe o asa-zisa descoperire de ultima ora: frauda prin vicierea softului care contabilizeaza electronic voturile. Seful statului sustinea ca voturile nule ar fi fost transferate in contul lui Adrian Nastase si al Uniunii PSD-PUR. Totusi, dupa ce a castigat alegerile, “la mustata”, in fata lui Adrian Nastase, Basescu a uitat brusc de fraudarea alegerilor. Si in cursa pentru PMB,in 2000,a castigat cu 2500 de voturi in plus,cursa impotriva lui OPRESCU!Iar acum, atat el, cat si Partidul Democrat beneficiaza de serviciile Net Consulting. Pe de alta parte, interesant este ca aceeasi Net Consulting a asigurat si numararea voturilor de la referendumul din mai 2007 privind demiterea presedintelui Romaniei,referendum care s-a soldat cu validarea lui Traian Basescu in functia de presedinte in urma unui coplesitor vot favorabil acestuia.
Traian Basescu acuzat de viol, amenintari cu moartea si tentativa de omor? Nov 29, 2009
Traian Băsescu a declarat, într-un interviu pentru “România Liberă”, întrebat dacă se aşteaptă şi la alte înregistrări care să îl pună în defensivă, că în momentul de faţă crede că este posbil orice, menţionând: “Aştept un viol”.
6 noiembrie 2004 – - Doina Renea (fosta Lecusescu), nascuta la data de 23 septembrie 1953 in Constanta, fiica lui Vasile si a Petrutei, domiciliata in Busteni, str. Unirii nr. 102, a relatat urmatoarele fapte:
In anul 1972 l-a cunoscut pe Traian Basescu in cartierul Tomis III din Constanta, moment la care era paoaspat absolventa a Liceului de Muzica si Arte Plastice din Constanta;
La data de 1 ianuarie 1973 a fost violata de Traian Basescu, viol in urma caruia a ramas insarcinata. La acea data, Traian Basescu era student la Institutul de Marina “Mircea cel Batrin” din Constanta, iar Lecusescu era studenta la Facultatea de Arhitectura “Ion Andreescu”, din Cluj-Napoca. Cazul a fost musamalizat cu concursul ofiterului de militie Bitu Nicolae, care instrumenta, de altfel, si reclamatia lui Traian Basescu, pe motiv ca fusese desfigurat de fratele victimei, Lecusescu Ion (de-asta are un ochi tumefiat si cicatrice pe fata!).
- La data de 18 martie 1973, fiind insarcinata cu Traian Basescu, Doina Lecusescu s-a casatorit cu un pilot de aviatie, care, in ianuarie 1974, a suferit un accident aviatic, in urma caruia a decedat.
- Pe 28 octombrie 1973, s-a nascut Adrian Mihail Renea. La inceput, Traian Basescu a negat paternitatea, pentru ca, mai apoi, sa incerce, impreuna cu tatal sau, sa-i ia copilul numitei Doina Lecusescu. intr-o incercare disperata de a-i lua copilul, Traian Basescu l-a confundat cu un altul, pe nume Valentin Stoian. De asemenea, in mai multe situatii a batut-o crunt, pe motiv ca nu-i cedeaza copilul.
- La sfirsitul anului 1996, Traian Basescu a venit la sus-numita acasa, in Constanta, Bd. Lapusneanu nr. 110, Bl. L7, ap.133, si a convins-o sa mearga impreuna cu el si copilul in Bucuresti, promitindu-le o locuinta si ajutor material. Astfel, Doina Lecusescu a fost condusa, impreuna cu fiul, intr-un apartament dintr-un bloc situat in cartierul Berceni, unde au fost sechestrati pentru aproximativ doua saptamini. Zilnic primeau alimente prin intermediul soferului lui Traian Basescu (la acea vreme, ministru al Transporturilor).
- in anul 1997, sub amenintarea ca va fi demascat, Traian Basescu i-a promis bani si casa, insa nu s-a tinut de cuvint si, in consecinta, in noiembrie 1997, sus-numita s-a adresat ziaristului Remus Haralambie, de la ziarul “Telegraf”, din Constanta.
La plecarea din redactia ziarului, in timp ce astepta troleibuzul, a fost rapita de 2 indivizi necunoscuti, care au aruncat-o in Lacul Tabacariei din Constanta. A fost salvata de catre Remus Haralambie si de un coleg al acestuia.
Fiul acesteia este bolnav de leucemie si are mare nevoie de ajutorul lui Traian Basescu, acesta fiind un posibil donator de singe compatibil.
Declaratie
Subsemnata Renea Doina, domiciliata in Constanta, Bd. Lapusneanu 110, Bl. L7, sc.A, ap.133. Rog sa binevoiti a lua la cunostinta urmatoarele: in 1973 l-am cunoscut pe numitul Basescu Traian, care, intr-o anumita conjunctura, m-a fortat sa intretin cu el relatii sexuale, in urma carora s-a nascut copilul Lecusescu Mihail Adrian. Cu lacrimi in ochi va rog pe dv. sa interveniti la toate forurile abilitate pentru ca macar in al doisprezecelea ceas, domnul ministru al Transporturilor sa-si recunoasca fapta si, implicit, copilul, cu toate demersurile legale ce rezulta din aceasta. Precizez ca, desi am incercat in repetate rinduri sa obtin recunoasterea copilului de catre Basescu Traian, acesta m-a evitat in mod sistematic, folosindu-se de trafic de influenta, mituire si chiar amenintari la adresa vietii mele, culminind cu administrarea unor batai bestiale. Dau aceasta declaratie, o sustin si o semnez, intrucit la ultima convorbire telefonica avuta cu Basescu Traian, in dimineata zilei de 5 noiembrie 1997, acesta m-a amenintat ca ma omoara si ca, oricum, disparitia mea nu va fi observata. (5 noiembrie 1997)
(surse)
Razvan Murgeanu da ordine de anihilare a opozitiei in teritoriu:
“puneti paru’ pe ei si bagati-i in portbagaj.
PDL disperare mare, Murgeanu & CO declanseza atacul pe ultima suta de metri sa-si salveze pielea cu orice pret,inclusiv cu riscul de a raspunde penal dupa alegerile din 6 decembrie. Presedintele PDL sect.1 ordona prim vice presedintelui Viorel Todorache, sa puna parul pe ei si sa-i bage in portbagaj pe reprezentantii opozitiei care indraznesc sa miste impotriva PDL in sect.1 si Bucuresti. Cred ca va puteti imagina ce se intampla in tara , teroarea bolsevica reinstaurata de mercenarii lui Basescu.
In materialul audio de mai jos Murgeanu primeste asigurari ca “s-a rezolvat problema cu Lucky( omul opozitiei) , caruia i s-a gasit “medicamentul” de anihilare. Murgeanu asteapta solutia” la el la birou.
Murgeanu “tratamente ” pentru Opozitie
Razvan Murgeanu:” puneti paru’ pe ei si bagati-i in portbagaj”
Nov 29, 2009
Simbolurile comuniste sunt penale
Nov 25, 2009
Traian Basescu este primul sef de stat roman care a avut curajul sa condamne comunismul si crimele sale. Cateva amendamente aduse codului penal prevad pedepse cu inchisoarea pentru detinerea si distribuirea simbolurilor regimului comunist, fiind nevoie doar de semnatura presedintelui pentru intrarea in vigoare a interdictiei. Nu intrati in panica si nu va repeziti sa trimiteti felicitarile calduroase pentru initiativa curajoasa a marelui barbat politic Traian Basescu. Este vorba de codul penal al Poloniei si de seful statului polonez. In Romania a fost de ajuns proba orala, specialitatea profesorului de la Cotroceni.
Razvan Murgeanu lucreaza la negru( pentru partid)
Nov 30, 2009
Ne-au trebuit cinci ani sa putem intelege cum se dezvolta o tumoare politica in jurul lui Traian Basescu. Cum a evoluat incepand cu anii ‘90 , pe cine a promovat si care este rezultatul actiunilor sale astazi la doar cateva zile de iesirea sa din scena politica? Ne-a mintit cu dezinvoltura de fiecare data cand a fost pus in situatia sa -si explice erorile. A otravit societatea civila cu aportul unor intelectuali cu pretentii , sustinut indeaproape de armate dezlantuite de in-formatori de opinie infometati in tranzitie. S-a inconjurat cu figuri celebre ale infractionalitatii , interlopi si oameni al caror trecut si prezent ar starni tone de invidie in randul organizatiilor mafiote cu pedigree. Personaje descalificate moral, cu un trecut mai mult decat dubios, in functii de raspundere cu acces direct la visteria nationala, pentru care “romanul” si “poporul” D-lui Basescu, nu constituie decat masa de manevra imbuibata psihic cu slogane fascistoide si grosolan populiste . Scursorile securitatii comuniste si-au gasit un loc cald in trupa de soc a lui Traian Basescu. In aceasta campanie, statutul si doctrina acestor infractori de duzina , functioneaza structural ,pe metode NKVD- iste , diversiune, coruptie si santaj sau anihilare fizica. Violenta si teroarea au devenit componente principale in practicile de joc politic implementat in forta de colaboratorii D-lui Basescu. Capitole intregi preluate din manulale de manipulare a opiniei publice prin teroare si intimidare , folosite cu succes in revolutia bolsevica , la douazeci de ani de la rasturnarea lui Ceausescu.
Daca in Bucuresti le este permis orice pentru pastrarea puterii absolute , va puteti imagina ce se intampla in tara, in locuri unde oamenii se tem sa vorbeasca, acolo unde teroarea portocalie este la ea acasa. Am luat in discutie deocamdata doar cazul deja cunoscut al D-lui Razvan Murgeanu si colaboratorii . Exista deja probe indubitabile care atesta regimul de teroare instaurat la nivelul Bucurestiului, al sectorului 1 in special.
Fisierele audio vorbesc de la sine si demonstreaza ca in mandatul lui Traian Basescu, Romania a intrat adanc in zodia Camorrei .Basescu, Murgeanu, Videanu, Udrea, Negoita si ceilalti, au transformat statul roman intr-un stat mafiot, unde regula de baza este proiectata la nivel national prin deviza “Cine misca , numai misca”. Romania a intrat pe mainile unor infractori de drept comun , cu acte in regula carora mirosul de sange le dilata pofta de putere. Nu vor ezita niciun moment sa foloseasca absolut orice metoda pentru a se mentine la putere, frica de raspundere penala ii impinge spre acte extreme care cu siguranta vor fi oglindite in mandatele de arestare . Imi permit cu scuzele de rigoare sa-l citez aici pe inca presedintele Romaniei : “De ce le e frica, nu scapa”.
Am publicat ieri cateva probe audio , discutii in care liderul PDL sector 1 si totodata secretar de stat , Razvan Murgeanu incita cat se poate de clar la violente fizice imptriva reprezentantilor opozitiei , lupta se da in mod special in colegiul 1 , pe care Murgeanu i l-a promis unui alt infractor , Viorel Tudorache(detalii aici) , de profesie”comerciant”. O simpla cautare pe Google scoate in evidenta numai fapte concrete din background-ul acestui parvenit al tranzitiei, finul lui George Becali. Astfel colegiul tintit de Emil Boc, dupa iesirea din scena a lui Basescu, este pus la bataie de catre Murgeanu pentru noua speranta a performantelor politicii portocalii , Viorel Tudorache. Liderul PDL sector 1 strabate frontul in aceeasi masina(Toyota Land Cruiser). Pusa la dispozitie de firma Rosal in urma cu doi ani “pentru operatiunile de dezapezire” , impartind ordine precise echipelor de “interventie”. Abilitatile lui Murgeanu sunt mostenite pe linie paterna, calitatile de secretar de partid comunist si mijloacele de propaganda specifice acestui sistem criminal, condamnat din varful buzelor de seful statului ,au fost mostenite de la tatal sau , activist de nadejde al socialismului multilateral dezvoltat .Practicile de lucru dobandite din vremea studentiei , cand frecventa cu rigurozitate seminariile securitatii ceausiste , unde si-a sustinut cele mai importante teze de doctorat.
Sunt convins ca intelectualii de cafenea, Patapievici, Liiceanu si Sever Voinescu, stalpii criptocratiei basesciene, filozofeaza intre compromis si promiscuitate, contribuind la promovarea valorilor indispensabile in procesul de reformare a clasei politice. Sloganul de tinichea al liderului absolutist. reformare care incepe si se termina cu personaje deja celebre precum, Viorel Tudorache, Elena Udrea , Razvan Murgeanu , Monica Iacob Ridzi si nu in ultimul rand cu Bercea Mondialu’ acompaniat la infractiuni de Don Costel Iancu , manuitorul de lanturi si staboruri.
Disperarea a atins cote extreme in interiorul partidului prezidential, s-a dat unda verde la “bagati-i in portbagaj si rupeti-le capul” , razboiul lui Basescu cu poporul neascultator se intensifica pe turnanta . Atasez in format audio doua elemente concludente care demonstreaza practicile mafiote folisite de Murgeanu & CO in colegiul nr.1, continuare a “episodului” de ieri (Murgeanu:” puneti paru’ pe ei si bagati-i in portbagaj”). De remarcat faptul ca Murgeanu il lasa in offsaid pe Emil Boc , omul cu pretentii directe in colegiul ramas disponibil, in favoarea partenerului sau de combinatii, Viorel Tudorache.
*Murgeanu catre Tudorache: “Daca in turul doi asta iese presedinte , colegiul 1 e al tau, depinde de voi”.
Tudorache:” Dom’Presedinte , la cat sunt eu de shulfa …Eu si Calin ne vom face datoria cu cinste”
Murgeanu:” Vreau in primul rand colegiul 1 sa iasa cel mai bine. Stiti ce aveti de facut.”
Tudorache: “Sefu’ ti-i fac eu pe astia de canta….”
La ce bun, doamnă deputat, la ce îi mai folosește?! Oricum, încăpreședintele a provocat doar greață imensă, ȘI cu acest gest de o ipocrizie fără margini. Gest exclusiv, electoral, firește. Îmi place să cred, că mai sunt foarte puțini cei care au naivitatea să creadă în pocăința ipocrită și electorală a acestei rușini de președinte.
În primele secunde, când am citit rândurile acelea di interviu, mi-au venit în minte, în mod automat două chestii (și ca mine mai sunt mulți, deopotrivă femei și bărbați, de aceeiași vârstă cu dvs) :
-Nesimțirea și sfidarea tâmpă afișate de încăpreședintele României și de flotantul din Palatul Victoria, atunci când au fost întrebați și au răspuns nimic, la întrebările jurnaliștilor despre ce măsuri vor lua în cazul Ridzi, într-un moment în care ancheta dvs și a colegilor dvs, scosese deja la iveală, un morman ilegalități din categoria hard.
-Abjecția și subumanul din cuvintele pe care le-au folosit pentru a vă ataca, pe dvs și pe colegii dvs.
P.S. Și, da, suntem pragmatici și o să votăm Geoană! Mai mult, după tonele de mizerii și de minciuni halucinante pe care le auzim în fiecare zi de la tromptele băsesciene, o să votăm Geoană, fără remușcări, fără ezitări.
Cine se mai uita-n gura aluia,doamna Gheorghiu!?bla bla bla…incearca sa ameteasca pe cine mai poate si el.PS.Chiar acum in fatza blocului meu, pedeleul ”da mititei”.Imi vine sa ma urc pe bloc si sa ma ….
@Alina
Basescu e in stare sa te si laude acum, direct. Si sa-ti ceara iertare. Doar-doar mai pupa niste voturi de la noi.
Ancheta Ridtzi este o premiera in viata poliltica romaneasca. S-a dovedit ca se poate, ca parlamentul poate sa-si exercite atributiuniile de control asupra guvernului, cu toate ca era un guvern ultra majoritar 70%. Prin aceasta demonstratie, intradevar in mica masura sa restabiliti increderea in statul de drept, in functionarea corecta a institutiilor.
Actualul presedinte este responsabil in mare masura pt subminarea increderii cetateniilor in drepturiile si libertatiile cetatenesti garantate de stat. PD-L promoveaza o politica de denigrare, dezinformare, subminare a instituiilor statului de drept, de acapararea a puterii totale. De aici si binecunoscute conflicte intre presedintele jucator si parlament, presedinte si puterea judecatoreasca, presedinte si presa.
Buna Alina. Ai vazut-o pe Lavinia Sandru la semnarea pactului de la Timisoara? Ai participat si tu?
Basescu si-a cerut iertare de la 22 milioane de romani. Scuzele lui nu tin de foame nimanui. Alaturi de scuze TREBUIE sa si restituie toate cele furate de la acest popor sarman care i-a dat lunar un salar de nesimtit, de 100 milioane lei, salar de BUGETAR! Sa retituie FLOTA, casa din Mihaileanu, banii de la Omar,banii din trafic de armament ai fratelui care a facut afaceri cu acordul sau tacit.Banii de apartament, 800.000 euro, 175 milioane euro bani de campanie. Dar cea mai grava abatere, abuz, e cu acel cu copil batut. Basescu, in fata natiunii TREBUIE sa ceara iertare si sa sarute FATA acelui copil. Chiar daca ar face asa ceva si tot NU l-as vota. NU are stofa de presedinte.As fi fericita daca l-as vedea iar navigand, dar pe Canalul DUNARE, MAREA NEAGRA (LAC RUSESC)! Ma rog sa nu avem iar ghinion inca 5 ani. Votam asa cum cere Crin. Avem incredere in el. Sa auzim de bine, va pup!
@ Alina
La multi ani pentru 1 Decembrie, tuturor!
Mi-am amintit de ce s-a intamplat la Chisinau anul acesta!
Am trecut pe 13 Septembrie, la PNL am vazut “obloanele trase”…
La voi nu este 1 Decembrie?
Sa nu-mi spui ca din cauza lui Basescu nu ati pus un drapel la poarta, ca ma faci sa cred ca RATB-ul e cumparat de el…
Cu privire la Ritzi… “copila”, necopila, a comis-o, sa suporte! Si toti ceilalti ca ea!
Basescu nu trebuia sa aiba nicio parere la momentul respectiv, din simplul motiv ca era Presedinte!
Chiar, ce cauta dna Sandru la Timisoara?
Cosider ca este una din persoanele cel mai putin credibile din politica, pentru ca de fiecare data apare pe directia vantului, ceea ce ma face sa cred ca nu vaneaza decat functii si ca nu are nicio orientare!
La mulţi ani tuturor Româniilor!
Ideea ar fi ca putem accepta una-doua greseli mici, eventual pe probleme personale (vezi cazul ziarist = “g****r” de exemplu).
Dar in astfel de probleme de importanta nationala unde se sifoneaza sute de mii de $ bani publici, ca-n codru, la lumina zilei, fara rusine – nu cred ca putem accepta greseli.
Dl. Basescu poate gresi acasa cu sotia si cu copiii lui dar cand greseste in probleme care ne privesc si pe noi – ceilalti, atunci ar fi indicat sa predea stafeta!
Parca-l vad peste cateva luni pe Basescu declarand senin ca regreta ca l-a lovit pe pustiul din Ploiesti. Sunt curios cu ce obraz vor mai iesi in lume cei care acuma fac spume jurandu-se ca filmul este trucat, ca mana depaseste viteza legala…
Alina, dar oamenii pe care ii sustii nici macar nu
isi cer scuze fata de cei fata de care au gresit. Asa ca cu ce sunt mai buni?
Vorbesc aici de PSD ..
Oricum, cinste Timisoarei pentru ca
a protestat la magaria pe care campania
anti-Basescu a organizat-o. Ce sa zic, marele
anticomunist Mircea Geoana!! .. jenant!
NU V-A COMPARAT NICIODATA cu Ana Pauker! E UN TRUCAJ!!! Eu nu inteleg cum va puteti lansa in asemenea lucruri, cum puteti prezenta asemenea trucaje. Cind ati scris post-ul, un pixel albastru v-a orbit privirea! Si cum adica va permiteti sa condamnati dvs? Pai ati facut biznisuri cu Udrea si Ridzi? O sa va dea in judecata pentru calomnie (domnisorica
)).
BUNA GLUMA?
Oare asa se va intampla si cu “PALMA DE PLOIESTI “
@han
E ca si cum mie nu=mi place de tine, urlu ca esti comunist desi n-ai nicio legatura cu porcaria asta, vin la tine la petrecere sa va bat pe toti si sa va scuip. Hai sa fim seriosi, asta e o mare timpenie si poporul se injoseste prin asta. N-a protestat nicio Timisoara. Ci doar o banda de huligani care n-au nicio legatura cu bunul simt, cu spiritul de competitie, niste violenti dupa chipul si asemanarea stapinului lor, etc. Ma rog, n-are importanta pina la urma. Astia-s candidatii, p-astia ii avem. Acuma ce inseamna? Sa se ia si ei la bataie? Nu e normal..
La multi ani, Alina, de Ziua Nationala a Romaniei!
In sfarsit, dupa ultimele sondaje, este clar. Se contureaza victoria lui Geoana si, implicit, Iohannis, Crin, proiectul pentru Romania, linistea necesara normalizarii climatului politico-economic-social. credem in asta, nu-i asa? Politicieni, la munca! ii indemn pe toti lasand orice urma de vrajba deoparte. Este timpul constructiei, acumularilor(de orice fel), schimbarilor etc. Multumesc pentru urarile, generoase, adresate mie cu ocazia aniversarii. Bun simt si politete. Reguli de aur intr-o lume ” scufundata” in ” duritate si nepasare” educational-sociale. Stii, dimineata, la aniversare, la Arcul de Triumf(ce simbol!-”triumf”), iar am simtit fiorul apartenentei la neam, la glie, la romanism si jertfele inaintasilor eroi pentru propasirea neamului. Ce cuvinte marete…ce intelesuri….ce simboluri! Doamne! chiar meritam mai mult! Revin..din inflacarare, ca sa nu devin patetic sau poate caraghios : In zilele noastre..? Vor fi si altii la fel in cuget si simtiri, oare?Intrezaresc luminita? Cu respect. Hai Romania!-ca poti!
Alina, sunt pe blog, scriu, si ma uit la realitatea unde esti ….tu. Asa.
Deci, te rog frumos sa il pui la punct pe Ionita si iti raman dator. Omul ma enerveaza la a doua silaba de cand a deschis gura. Un pseudointelectual mai autentic decat asta nu am vazut ever. deci ever. Si este director la Societatea Academica Romana. deci nene, “academica”, nu asa oricum.
La multi ani romani !
Atentie mare la Basescu ! E constient ce va urma cu el si cu cei din anturajul sau daca va pierde alegerile.
Cine crede ca e deja invingator e un naiv !
@Christian
Luati aminte, nu uitati cu cine sunteti
in barca (Iliescu si PSD):
http://khris.ro/index.php/12/2009/cum-se-explica-incidentele-de-la-timisoara/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+Khrisro+%28khris.ro%29
imi place ca ati preluat eticheta de “huligani”, venita direct de la Iliescu .. pacat
ca nu mi se adreseaza mie pentru ca am mai fost
si “golan” in trecut, asa ca nu deranjeaza..
Alina,lasand la o parte toata tigania asta din sistemul asta politic plin de carii, nu sunt in ruptul capului de acord cu decizia PNL-ului de a se alia cu Geoana (si tot ce e in spatele lui)….Si sper ca in adancul sufletului esti in asentimentul meu, chiar daca nu recunosti public….
Cu regret trebuie sa recunosc ca Brasovul s-a facut din nou de ras, in cel mai disgratios mod cu putinta. Incurajat de edilul gospodar Scripcarul, poporul PD-L a gasit de cuvinta sa “serbeze” 1 dec printr-o manifestatie “spontana”, groteasca si lipsita de orice temei democratic in Piata Sfatului. “Elita” revolutionara formata din pustime si pensionari PD-L au iesit sa condamne comunismul, 100% oameni care mai ieri imparteau fluturasi si brichete PD-L, vrand sa para o reactie spontana.
As dori sa-i intreb pe toti acesti anti-comunisti, daca Geoana este comunist, Basescu ce este? Taticul comunistiilor. Sa va fie rusine brasoveni pt ca tolerati asemenea insulta la dresa orasului nostru. Pt o izolare gratuita, pt locul copilului de munca la de la Primarie sau de la vreo firma controlata de Scripcarul, pt vreun loc de parcare, sau pt ca strada voastra sa fie asfaltata la pret triplu. Inca o daca rusinica!
Newdada,
Multumesc, asemenea!
Marian,
Da, poate in dezbaterea de joi Basescu va spune ceva de genul: “Dom’le, ce blestem pe poporul asta roman sa fie nevoit sa dea tot timpul un vot negativ, sa voteze raul cel mai mic?…”
Oxygen,
Voi cauta stirile in care face comparatia cu Ana Pauker. Motivul? Faptul ca am dat citire raportului comisiei.
DSN,
O alta dezvaluire de senzatie… Nu ii face cinste domniei sale, in primul rand. Daca asa a facut si alte numiri… ce pot spune?
Tik,
Nu imaginea asta imi inspira declaratiile lui TB, ci pe aceea a unuia care cauta sa-si tradeze apropiatii, pe oricine… numai sa nu piara. Ar sacrifica pe oricine.
Raluca,
Ce multa dreptate aveti. Este matur comentariul dumneavoastra si va multumesc pt el.
Mihai 4,
Unii se mai uita. Chiar dintre cei care sriu aici, pe blog. Citeam faptul ca “bine macar ca recunoaste”. Parca acelasi lucru l-am scris si eu in post, nu? Ca este strategia celui care isi pune cenusa in cap si este iertat. Ei bine, nu mai tine astazi strategia…
Lilick,
Mai stii?…
Maca,
Stiu ca a fost o premiera si sper sa repetam corectitudinea gestului de atunci. A fost un semn ca se poate!
Evian,
Nu si nu (clar si la obiect, observi?)
Bathori Mariana,
Salutari la Satu Mare! Multumesc frumos!
Elena Stefanescu,
Eram la parada militara si apoi la actiuni de campanie. Dar am revenit la sediu si l-am insufletit. In legatura cu Lavinia Sandru, este sustinator PSD, dupa cum stiti. Mai nou
)))
Dispecer Blogosfera,
Multumim! La multi ani si Blogosferei!
Parmalat,
Buna ideea cu stafeta.
Adrian,
Ei, ar fi prima data?…
Han,
Of, da, poate ca aveti dreptate. Sunt multe pentru care politicienii ar trebui sa-si ceara scuze. Prea multe. Dar ar fi nemaipomenit daca s-ar abtine atunci cand stiu ca gresesc, cand o fac deliberat…
Cristian,
Draguta gluma ta, dar pentru ca unii chiar nu stiu despre ce vorbesc adresez urmatorul raspuns:
Pentru dumneavoastra, draga cititorule, am pierdut cateva minute cautandu-va pe internet dovada declaratiei prezidentiale. Nu cred ca era nevoie sa va dovedesc, puteati sa ma credeti pe cuvant. Dar, va iert, considerand ca sunteti obisnuiti cu politicieni care nu stiu despre ce vorbesc.:)) Iata: Când am văzut sentinţele care erau citite de o şefă de comisie şi nu de un judecător am avut senzaţia că s-a întors vremea Anei Pauker”, a mai spus preşedintele.
Aveti mai jos 2 linkuri cu faimoasa declaratie:
http://74.125.77.132/search?q=cache:_taOt-Fc07oJ:www.cotidianul.ro/basescu_si_a_extras_fiica_din_murdaria_ridzi-91935.html+alina+gorghiu,+ana+pauker&cd=3&hl=ro&ct=clnk&gl=ro&client=firefox-a
http://74.125.77.132/search?q=cache:18gKZXLJrQwJ:www.ziua.ro/display.php%3Fid%3D255774%26data%3D2009-07-15+alina+gorghiu,+ana+pauker&cd=16&hl=ro&ct=clnk&gl=ro&client=firefox-a
Flori,
Orice este posibil…
Psihologul,
Multumesc, asemenea! Cred sincer in reusita proiectului Johannis. Este numit impersonal asa, pare o chestie tehnica, dar asta inseamna acum: un proiect care trebuie sa functioneze.
Alex Filip,
Merci. M-am achitat de sarcina?
@Alina
Poate ca am fost prea subtil. Era o mica ironie. Domnul presedinte a zis prima oara cand a vazut filmuletul de la Prahova ca probabil l-a jignit acel copil pe el sau pe doamna aceea. Stiu foarte bine de ce v-a numit Ana Pauker.
Oxygen,
hehe, evident ca de data asta am inteles, chiar daca am zile in care zici ca mi s-a facut lobotomie. Vroiam doar sa explic altora care poate nu ti-am inteles ironia…prea subtil zici…:))))
@han
Eu nu adresez cuvinte urite interlocutorilor si nu asta era ideea postului. Mi se pare doar necivilizat ca in Romania anului 2009 sa se mai intimple asa ceva. Eu personal consider ca faptul ca Iliescu este in PSD nu inseamna nimic. Linga el, atunci, au stat alti oameni. Ca Basescu spre exemplu. Nu trebuie sa uitam ca in afara partidelor istorice, toate celelalte partide s-au format sau s-au nascut din aceeasi mama, FSN. Ceea ce se reproseaza acum nu are nicio valoare. Nu se poate ca hotii sa strige hotii. Nu pot comunistii sa strige comunistii. Nu pot securistii sa strige securistii. Sau mogulii.
Nu merge oricum am privi. Cit despre golani sau huligani, sunt cuvinte normale, urite, e adevarat. Dar exista in DEX, nu le-a inventat nimeni peste noapte. Nici Iliescu huliganii, nici Basescu mogulii. Asta ca sa nu intreb daca nu pot numi huligan o persoana care fura telefoane, jigneste oameni de etnie rroma sau loveste copii. Si cred ca aici sunt oameni suficient de inteligenti incit sa nu conteste veridicitatea imaginilor.
Spuneti-mi domnule, cum pot fi in barca cu Basescu? Stiu, o sa ma intrebati cum pot sa fiu cu Geoana. Mie imi place ca, pina la proba contrara, sa dau credit tuturor. Pe Basescu l-am vazut de ce e in stare, e politician in 1990, nu e nimic nou la el. Pe Geoana.. habar nu am. De ce sa-l cred pe Basescu care-mi spune ca e manipulat de Iliescu, de Voiculescu, etc? Are Basescu puterea de a mai spune ceva fara a fi banuit ca minte? N-as zice..
Cu stima
La Brasov Votam Mircea Geoana! GEOANA-ANTONESCU-JOHANNIS! pe 6 decembrie mergi la vot si voteaza Geoana Presedinte!
@ Cristian,
E dovada de naivitate sa credeti ca Geoana
e ceva “nou”, aceeasi naivitate care ne-a
adus un balon de sapun numit Oprescu
la primaria capitalei.
Oricum, eu inteleg ca aveti motive sa votati
Geoana si nu ii numesc pe votantii
lui Geoana in nici un fel. In schimb dumneavoastra
aruncati cu “cuvinte din DEX” catre oameni
pe care nu ii cunoasteti, nu ii intelegeti
si poate nici macar nu voteaza Basescu!
Ce e asa de anormal in a protesta fata
de folosirea unor simboluri ale revolutiei
(pe care Timisorenii nu le-au folosit in nici
o campanie electorala pana acum) de catre Ion Iliescu si gasca lui, ca sa nu mai vorbim
de pangarirea numelui Coposu.
Vedem exact aceeasi aroganta la Geoana noul
ca in 2004 la Nastase .. adica PSD pot sa-si
permita chiar orice?
@han
Nu, nu folosesc cuvintele decit pentru acea categorie care raspunde la manipulari si nu trece prin filtrul gindirii nimic. Nu conteaza ca nu voteaza Basescu. Nu asta e problema. Dar de unde si pina unde furtul simbolurilor? Cine zice? Ce simboluri? Era o zi de 1 decembrie, nu era 17 decembrie, nu era 21 decembrie, nu era nimic. Si revolutionarii adevarati STIU faptul ca punctul 8 de la Timisoara nici azi nu se aplica. Nomenclaturistul comunist nu este Geoana, este basescu. Ori ca sa strigi “Basescu” in piata unde tocmai nomenclaturistii au fost condamnati, sa strigi numele nomenclaturistului, mi se pare dincolo de orice bun-simt. Asta vreau eu sa subliniez. Revolutia a urmarit indepartarea acelor elemente. Azi le strigam numele la Timisoara? E moral?
In rest, imi cer scuze daca am jignit pe cineva sau daca s-a simtit cineva atacat. Ma refer la oamenii de aici. Cei de acolo nu conteaza pentru mine pentru ca ei insisi si-au calcat in picioare simbolurile. Dar cei de acolo NU erau revolutionari. Deci au calcat peste simbolurile altora, simbolurile in care am crezut toti. Deci peste noi toti.
Credeti ca PDL isi poate permite sa faca asta? Nu mi se pare moral. Nici Johannis, nici Geoana sau Antonescu, nu au fost nomenclaturisti. Cred ca Geoana era membru PCR si atit. Pe cind Basescu..
Cu stima
d na Alina explicati mi va rog ce trebuie sa inteleg din declaratia facuta de D i Marko Bella inaintea primului tur de scruti, pe tvr la emisiunea in lb.maghiara . dinsul a spus urmatoarele: citez” maghiarii sa mearga la vot pe 22 nov.2009. si sa voteze in felul urmator
Ptr parlament unicameral cit si ptr. reducerea nr. de parlamentari sa voteze NU deoarece scazindu se nr. de parlamentari s ar diminua si nrreprezentantilor U D M R in parlament. iar cu privire la votul ptr presedinte sa se voteze cu Hunor deoarece voturile maghiarilor vor avea greutate in turul 2 respectiv pe 6 dec 2009 cind ei vor putea inclina balanta intr o parte sau alta.
DAR a spus d l Marko in continuare noi vom da voturile noastre celer care NE VOR ASIGURA IN SCRIS CA DUPA ALEGERI NE VOR ACORDA AUTONOMIE TERITORIALA se poate verifica daca ceeia ce scriu acum este real la emisiunea tvr respectiva sint curioasa de cum comentati acest subiect ?
ori ptr. dvs acest subiect are val 0?
d na Alina explicati mi va rog ce trebuie sa inteleg din declaratia facuta de D i Marko Bella inaintea primului tur de scruti, pe tvr la emisiunea in lb.maghiara . dinsul a spus urmatoarele: citez” maghiarii sa mearga la vot pe 22 nov.2009. si sa voteze in felul urmator
Ptr parlament unicameral cit si ptr. reducerea nr. de parlamentari sa voteze NU deoarece scazindu se nr. de parlamentari s ar diminua si nrreprezentantilor U D M R in parlament. iar cu privire la votul ptr presedinte sa se voteze cu Hunor deoarece voturile maghiarilor vor avea greutate in turul 2 respectiv pe 6 dec 2009 cind ei vor putea inclina balanta intr o parte sau alta.
DAR a spus d l Marko in continuare noi vom da voturile noastre celer care NE VOR ASIGURA IN SCRIS CA DUPA ALEGERI NE VOR ACORDA AUTONOMIE TERITORIALA se poate verifica daca ceeia ce scriu acum este real la emisiunea tvr respectiva sint curioasa de cum comentati acest subiect ?
ori ptr. dvs acest subiect are val 0?
ACEST COMENTARIU IL SCRIU PRIMA DATA < daca nu mi raspundeti inseamna ca sinteti de acord cu ce a spus MARKO BELLA
Mult succes in lupta parlamentara.
Am uitat ce era mai important:la multi ani.
Ne uitam la TV si ne crucim de ce se intampla in Guvernul Romaniei. Cine spune ca nu sunt bani, MINTE! Bani sunt dar pentru barosani, pentru baietii destepti, nu pentru prostime si fraieri! Daca cineva spune ca nu se pot indexa pensiile si nu se pot da diferentele de grupe de munca, I si II minte. Banii ii pot calcula si eu, si chiar pot sa le dovedesc unde este economia subterana, unde este evaziunea fiscala, unde este munca la negru. Nu se vrea eradicarea muncii la negru si a evaziunii fiscale, altfel se putea face demult.
Am urmarit lupta d-lui Paul Dobre de la PNL care este si presdedintele comisiei de munca. Il felicit pentru daruirea sa si doresc sa-l sustin pentru demersul sau de a fi alaturi de pensionari.Pentru acest fapt ii comunic ce se poate face si cum pentru a veni in ajutorul dansului si al pensionarilor. Sa propuna desfiintarea pensiilor de invaliditate gradul III, adica 327.600 de pensionari care lucreaza la negru si dezvolta evaziunea fiscala .Acestia primesc de la stat 400 lei pensia medie, lucreaza 4 ore cu contract dar platesc maruntis, cam 30 lei la stat, si mai licreaza fara contract 4 ore fara sa plateasca nimic.Ori sunt bolnavi si stau acsa si statul ii plateste, ori se duc la munca. Una din doua. In tarile civilizate cale de mijloc si fentare a statului nu exista.De asemenea mai sunt si multi someri aflati in plata plecati la munca in afara, dar primesc s bani de somaj. Daca se impune prezenta lunara, sa se ceara ca prezentasa se faca PERSONAL, nu prin rude si prieteni. Pentru mici cadouri statul pierde sute de milioane din cauza muncii subterane, a muncii la negru si a evaziunii fiscale. Sa se impuna o lege mai dura , de fier contra acestor escroci ai statului. Daca se vrea se poate face ceva in acest sens.Domnul Dobre trebuie sustinut si informat urgent in aceasta privinta. Nu-i cunosc adresa de mail ca i-as trimite informatii si sugestii in acest sens. Va rog sa-i comunicati cele sugerate si cunoscute de milioane de romani. Pensionarii sunt cei care sufera cel mai mult din cauza muncii la negru. Luati pozitie in parlament, faceti publice aceste date si veti vedea cum se vor gasi bani macar pentru grupele I si II de munca, care sunt drepturi castigate prin lege asa cum i-au castigat si politistii.De grupe de munca nu beneficiaza toti pensionarii ci numai o parte. Anuntati-l pe dl. Dobre urgent ca sa ne poata sustine in parlament si prezentati la tribuna aceste solutii care sunt bune si pentru stat si pentru noi.Succes!!!