62

Comentarii

Postat pe
Dec. 09, 2009

Adaugat de
Alina Gorghiu
la 12:12 am
old-bun simt »

pozitia mea

L-am auzit pe Crin Antonescu in seara asta, la Gabriela Vranceanu Firea in emisiune, ca mesajul de maine pe care PNL il va da va fi unul unitar. Si eu imi doresc asta. Sincer. Nu vreu sa vad slabiciune sau manifestari de interese meschine. Votul filialei PNL a sectorului 5 de maine va fi unul pentru consecventa, impotriva unei aliante cu PDL la guvernare. Va mira? Pe mine nu. Colegiul meu a scos unul din cele mai bune rezultate din tara in primul tur pentru Crin – aprox 33%. Aproape toti acesti oameni au crezut intr-un proiect al lui Antonescu pentru turul 2, motiv pentru care am obtinut un scor de aprox 57%. Incredibil cum un colegiu cu electorat predominant de dreapta, predominant antibasescian, a inteles ca merita sa iasa la vot, nu pentru persoana Antonescu, ci pentru proiectul de viitor Antonescu. Eu nu pot sa-i dezamagesc. Nu in fata PDL dau explicatii, ci in fata lor, a alegatorilor mei.

PS. Maine am audiente, ora 18, ca de obicei, in 13 Septembrie 201.

 

62 comentarii la “pozitia mea”

  1. Elisabeta says:

    Basescu, NU!

  2. CristianP says:

    ‘Colaborarea’ cu TB e catastrofala.
    Orice face insul TB duce in final la distrugere/nenorocire.

    Cititi va rog si mail ul meu de azi.
    Pe L10 a facut prapad.
    Alegerile le-a fabricat dupa dorinta si planul personal.
    VAI RO!

  3. CristianP says:

    Stiti cine detine terenurile si influenta colosala in zona 23 august/ Gara Catzelu?
    Sunt cei din camarila TB;
    acolo sunt si strazile cu probleme: Avutiei, Mos Ion Roata si multe altele ,
    cele cu probleme grave la votare in 06.12, care au avut si o contributie nefasta pt soarta alegerilor, cu votanti din Moldova trecuti cu zecile/sutele la adresa comuna – case de max P+2 la strazi inguste.

    Sector 3 va fi afectat grav de samavolnicii imobiliare rezultate din retrocedari aberante.
    (probleme grave de urbanism, poluare, parcuri, spatii verzi).
    Si totul pe o baza total imorala/ilegala.
    Au fost improprietariti cativa mega-impostori

  4. Keep it simple,

    Nu sunt de acord. Daca toata campania am vorbit despre “raul” Basescu, acum intram la guvernarea alaturi de acesta doar ca sa nu fim incapatanati?

    Claudia Muresan,

    Sa speram ca vom avea cu totii mintea limpede…

    Adi Tibu,

    Va multumesc frumos pentru comentariu. Vreau sa va spun ca vedeti lucrurile mai limpede chiar decat unii liberali.

    Excalibur,

    Mi-e teama ca nu va inteleg.

    Daniel Malaelea,

    Multumim. Adevarat, este un partid democratic, iar parerile sunt ascultate.

    Alex F,

    Tara are nevoie de guvern si are nevoie de un guvern capabil. Dar, dincolo de acest lucru, partidele au nevoie sa-si respecte electoratul. Cei care l-au votat pe Crin, cu siguranta nu doreau sa ne aliem cu Basescu.

    Ina,

    Poate ca aveti dreptate. Stiu persoane care nu au votat Geoana de frica lui Iliescu.

    Excalibur,

    Foarte interesanta analiza dumneavoastra. insa sunt mai multe nuante. Cat priveste viitorul PSD, sincer nu ma preocupa atat de mult.

  5. CristianP says:

    ORBAN L are majoriatatea dispozitiilor corecte pe Legea 10 (2006-2007).
    Retrocedarile lui TB (2002- 2004), Razvan M (2005) si Adriean V(2007-2008) sunt catastrofale.
    Acesti oameni asa-zis de ‘dreapta’ au dat niste dispozitii catastrofale.

    Terenurile cele mai mari/compacte din Bucuresti au o valoare uriasa si au fost retrocedate ‘fantomaticilor’
    Romalo (86ani), Cocoru (74ani), Fratii Stanciulescu, Preda
     
    Retrocedari inclusiv si mai alers in Parcurile Titan Cuza – IOR
    (unde persoanalitati politice ‘populare’ fac campanii ca pe mosia lor):
     
    82229 m3 Liviu Rebreanu 4 (Parcul IOR)
    Dispozitia 3544/26.11.2004 a lui Traian B (fost PMB), in plina campanie prezidentiala
    (astazi valoreaza minimum 120 milioane EUR, a fost vandut in 2005 pt 53 milioane EUR)

    ———–

    Dupa pleacare lui L Orban din primarie, in 08/2007, Adriean V se pune pe treaba:
     
    112399 m2 Constantin Brancusi nr 2A PARCUL CUZA,
    dispozitia 8702/28.08.2007 Adriean V
    10127 m2 Liviu Rebreanu nr 11 Parcul IOR, statie metru Titan
     
    55000 m2 zona Aleea Rotunda
    circa 60000 – 100000m2 in zona Grigorescu + Drumul Murgului
    1886 m2 Constantin Brancusi nr 1B Complex Gloria
    70000 -10000m2 zona Ilioara, fosta scoala de soferi

    250000 m2 Gara Catzelu/ Parc Pantelimon !!
    ( la Nord de Soseaua Garii Catelu si de strazile str Avutiei, str Mos Ion Roata , cele cu probleme de masa de manevra electorala)

    + Multe altele

  6. CristianP says:

    Cum spuneam M Cocoru a primit mai tot Parcul Pantelimon ->
    zona Garii Catzelu, cel putin 250000 m2 !! Regim consructii inalte sau f inalte.

    Pe un PUZ de sector 3 Parcul IOR – Titan (partea de la strada Grigorescu) are regim de constructii inalte…

    In rest: panseluzte si arbori putini pe starzi, arsi de poluare.
    Biblioteci -> zero.

    Si mii de proprietari legitimi – cateva mii(inclusiuv expeditoriul mailului) – ce-si cauta dreptatea in justitie sau asteapat degeaba rezolvarea pe Legea 10.

    Concluzia:
    Va fi preluat totul de baietzi, parcurile de langa strazi: Rebreanu, Grigorescu, Brancusi, Aleea Rotunda, zona ‘Barajelor’, Soseaua Garii Catzelu.
    Valori de minimum 2.5 – 3 miliarde Eur.
    Sau mult mai mult -> peste 2,3 ani, peste jumate de deceniu, cand se vor misca liber…
    + despagubiri la Fondul Proprietatea (pentru diferenta pana la 5 milioane m2 !!)

  7. CristianP says:

    Au si zona Policolor – prin fratzii (?) Boureanu + ‘Livache’

    Vreo cateva Hectare (7-10hectare) in: Gura Putnei, Calitei, Garlitei, Solcii, Badicului
    etc
     
    str Balta Doamnei 15400 m2 + 500 m2
    str Gura Calitei 566 m2 + 2500 m2 + 5000 m2
    str Gura Putnei 7200 m2 + 2000 m2 + 2900 m2
    str Gura Garlitei 3700 m2 + 8500 m2 + 6400 m2
    str Gura Badicului 5800 m2 + 2890 m2
    str Gura Solcii 3350 m2 + 5000 m2 + 9200 m2…
    etc

    Vor puterea INTREAGA.
    Isi mai zic si populari si liberali si de Dreapta desi procedeaza la fel de rau ca bolsevicii.
    Lacul Titan IOR nu va fi un ‘lac rusesc’ ci va fi un ‘lac popular’, langa mosiile lor portocalii.


    NU FACETI VA ROG INTELEGERI CU ACEST MOB ORANJ!

  8. CristianP says:

    A fost un vot de incredere pentru Antonescu.
    E ok, pentru moment, e bine.

  9. Gabriel says:

    Am avut incredere in Crin si nu imi pare rau!!!!
    Bravo.

  10. han says:

    @ Alina,

    De ce? Crezi ca majoritatea are intotdeauna dreptate? Sau nu asta motiveaza actiunile tale.

  11. Plebea says:

    @ Alina : toata stima pt. exprimarea transanta a pozitiei dvs. si consecventa pt. verticalitate… De altfel , dupa temele si exprimarea dvs. plina de bun-simt , NICI NU MA ASTEPTAM LA ALTCEVA DE LA DVS…. Multumim pt. atasamentul la grupul nostru al celor care nu suntem adeptii compromisurilor nesimtite sau umilitoare….!!!

  12. ina says:

    referitor la universitati:
    acum multi ani, in vremurile comunsite am fost in sua si canada, mi s-a spus ca baiatul care tunde iarba a terminat o facultate si mi s-a parut de neinteles
    acum, am o prietena in japonia si mi-a povestit cum acolo, conteaza mai putin ce specializare ai, conteaza ce facultate ai urmat (de ex. daca ai teminat universitatea tokyo ai portile deschise, daca nu, ai anumite limite, care sunt pt. tot restul vietii, nu conteaza ce faci dupa)
    nu-i ok nici asa, cred eu
    dar probabil ca si aici absolventii vor fi triati la un moment dat, ca nu-i tot una daca ai facut o facultate la stat sau ai facut spiru haret la ff..sau chiar la zi; stiu persoane care au terminat in acest mod si habar n-au pe ce lume sunt, chiar daca au terminat cu note mari mai multe facultati……si nu-i ajuta la nimic ca au o diploma sau doua.
    nu stiu daca varsta profesorilor e cea mai importanta, poate ca e un reper….
    important ar fi ca studentii sa studieze ce ii intreseaza, sa aiba o indrumare competenta, sa nu mai fie un sistem rigid bazat pe memorare ci pe capacitatea de a gandi. Sa intleaga cu totii ca o diploma nu inseamna nimic in sine daca nu e sustinuta de o cunoastere reala……si sistemul de acordare al licentelor sa fie in consecinta

Lasă un răspuns