41

Comentarii

Postat pe
Feb. 09, 2010

Adaugat de
Alina Gorghiu
la 11:02 am
Omul » Bun simt »

se confirma: eu, ana pauker!

Povestea cu Ridzi parca nu mai ia sfarsit. Asa incepe azi GSP in articolul Ridzi capata inca un dosar penal: “Fostul ministru şi alţi funcţionari , multi dintre ei membri PD-L, vor fi trimişi în judecată pentru mai multe operaţiuni de deturnare a banilor publici derulate după modelul “2 Mai – Ziua Tineretului”. Ideea e ca, pe langa dosarul 2 mai, s-a mai descoperit un eveniment aproape identic prin care banii publici au zburat pe geamul MTS.

Fara sa mai fac eu orice cugetare, termin postarea cu un citat din finalul acestui articol: “Mărturiile oamenilor din MTS, documentele care au ajuns la DNA şi cercetările au scos la iveală adevărul: operaţiunile prin care, conform surselor, au fost delapidaţi banii sportului şi tineretului au făcut parte dintr-un model de hoţie instituţionalizată, încurajată politic şi, odata cu deschiderea acestui al doilea dosar, devenită simbol al unei guvernări corupte.”

 

41 comentarii la “se confirma: eu, ana pauker!”

  1. maca says:

    @d-na deputat,
    felicitari pt dosarul “capatat” de d-na Ridtzi. Este un mare pas inainte pt societatea romaneasca ca un ministru sa fie inculpat penal. Problema cea mare este ca acest fenomen de hotie institutionalizata este generalizat la toate nivelele in Romania. Ce putem face cu marea majoritate a acestei guvernari ?

  2. ion adrian says:

    Astept cu interes desfasurarea anchetei si a procesului unde sper sa nu se faca politica desantata pe care am observat-o pana acum.
    PS Politica desantata nu include si nici nu exclude vinovatia sau non vinovatia lui Ridzi, ci pur si simplu ar fi trebuit sa lipseasca.
    Opinia mea :)

  3. flori says:

    Daca la min. tineretului ,un min. cu bani putini sunt atate “gugumanii”,da la cele “grase” ? Are” balta peste….”

  4. Bibliotecaru says:

    Mie îmi este milă de doamna Ridzi. Probabil că toţi miniştrii, dacă sunt scuturaţi astfel încât să se ducă praful de pe bunul simţ, au, prin punctele lor slabe, astfel de “afaceri”. Din păcate nu a căzut peştele cel mai gras, a căzut cel mai slab pregătit în “astfel de manevre”. PD-L a sacrificat-o pe doamna Ridzi, deşi domnia sa nu cred că şi-a băgat banii în buzunar, şi acum PD-L arată că, vezi-doamne, nu-şi acoperă oamenii. Adversarii politici s-au transformat în înfometaţi piraña care muşcă din cadavrul politic sacrificat.

    Doamna Ridzi este, până la urmă, o victimă colaterală a politicii, cum a fost şi Decebal Traian Remeş sau Ioan Mureşan. Peştii mari înoată în ape adânci, acolo unde întunericul este aproape deplin şi nu se observă mare lucru… o fi peşte, o fi o piatră, o fi un milion de euro…

  5. robert horvath says:

    MARINARUL SI MOGULUL
    ( SPARGEREA EMBARGOULUI CU SUDANUL- O NOUA CRIMA TRAIAN BASESCU )
    Dupa cum scriam in ultimul comentariu inreprinderea principala a mafiei romane de arme este condusa de Traian Basescu prin generalul Constantin Degeratu fost Sef al Marelui Stat Major al Armatei Romane http://www.mic-associates.com/ourteam44_ro.php General patru stele (ret), Constantin Degeratu si-a incheiat la 31 decembrie 2009 activitatea de Consilier Prezidential Senior al Presedintelui Traian Basescu, pentru Probleme de Aparare si Securitate Nationala devenind o persoana privata pentru a avea un salariu mai mare si a putea fura mai usor. Ramane de inteles ca documentul oficial prin care generalul renunta la postul
    de consilier pentru asi pastra pensia este o minciuna ordinara tipica camarilei la putere. Aceasta companie atat de indragita de presedintele mereu reales si care va organiza treia editie a Expozitiei de Aparare a Spatiului Aerian al Marii Negre. BSDA 2010 reprezinta un program expozitional si de conferinte dedicate securitatii nationale si sigurantei spatiului aerian. a intrat in atentia autotitatilor judiciare americane pentru SPARGEREA EMBARGOULUI CU SUDANUL. ( compania a fost amendata iar conducerea este la un pas de puscarie )
    Iata un fragment din actul de acuzare :
    MIC & Associates 
c/o Stefan Minovici 
45 Broadway 
New York, N.Y. 10006 


PENALTY NOTICE 

Dear Mr. Minovici: 

A Prepenalty Notice (“Notice”) dated August 14, 2009, copy enclosed, was issued by the 
Office of Foreign Assets Control (“OFAC”) to MIC & Associates (“Company”) for 
prohibited transactions relating to Sudan, 
in violation of §§ 538.206 and 538.210 of the Sudanese Sanctions Regulations, 31 C.F.R. 
Part 538 (the “Regulations”). Inasmuch as no license or authorization was issued by 
OFAC prior to the transactions, they violated the prohibitions set forth in Executive 
Order 13067 of November 3, 1997 (62 FR 59989, November 5, 1997 -”Executive 
Order”), promulgated pursuant to the International Emergency Economic Powers Act, 50 
U.S.C. 1701 et seq. (“IEEPA”). See, §§ 538.206 and 538.210 of the Regulations.
    Adam Szubin
    Director
    Office of Foreign Assets Control
    Cred ca este cazul ca Mogulul sa intervina , iar Antena 3 sa inceapa o dezbatere despre aceasta aceasta companie mafiota condusa de seful mafiei romane Traian Basescu. Voi reveni cu amanunte deloc confidentiale.
    Robert Horvath Deva SUA – ziarist de investigatii specializat in terorism si transport ilegal de armament. http://devanewyork.blogspot.com/
    http://www.devagallery.com/

  6. MARIN says:

    Stimata Domnisoara Alina,
    Mi-ati amintit de un “citat” transmis de-a lungul vremii, din gura in gura: “Ana Pauker si cu Dej au bagat spaima-n burghezi”.
    Oare sa asistam (sub o alta forma) la o repetare a istoriei ?

  7. Catalin Ene says:

    In sfarsit a iesit adevarul la suprafata! Ca tanar,regret ca in politica exista tineri asemeni lui Ridzi,sper totusi sa nu se puna o astfel de amprenta pe toata “generatia tanara” din politica,ma consoleaza faptul ca aceasta ancheta a fost dusa tot de o tanara a clasei politice. Felicitari Alina si tine-o tot asa!

  8. Andra says:

    Si eu va felicit pentru cazul Ridzi.

    Acest caz-scoala initiat de opozitie, preluat de o institutie a justitiei, DNA, la care ati facut plangere penala (din primele zile, nu la sfarsitul show-ului mediatic ca in cazul udrea…) si care a dat curs acestei plangeri, tocmai acest caz pune intr-o lumina foarte ne-favorabila toate actiunile PSD si PNL din ultimii 5 ani.

    De ce? Pentru ca ocupatia principala a PSD si PNL din ultimii 5 ani a fost aproape exclusiv formata din acuzatii si denunturi la televizor, niciodata insa si in justitie.

    Ori, cat timp acuzatiile nu sunt facute in justitie, sub forma de plangere penala asa cum ati facut dvs., ele nu pot fi si dovedite.
    Pentru ca numai justitia (DNA, etc) are instrumentele de a verifica acuzatiile aduse si de a dovedi ca nu sunt minciuni grosolane, adica doar arme folosite in lupta politica.

    Asadar, tocmai succesul actiunii dvs. dovedeste ca PSD si PNL au facut din lansarea de acuzatii – doar la televizor, niciodata in justitie – un tip de activitate politica in sine, cu care au isterizat nervii romanilor timp de 5 ani, incontinuu, si pe care probabil, se pregatesc sa o duca mai departe pe noi culmi….

    Intrebarile care, insa, se pun – si raman – in urma actiunii dvs, sunt multe:
    1. Daca ati avut tot timpul posibilitatea sa va transformati acuzatiile in plangeri penale, si nu ati facut-o, cum se numeste acest tip de politica pe care o practicati, si mai ales, CUI FOLOSESTE ?
    2. Daca aveti dovada ca DNA urmeaza cursul unei anchete, indiferent daca partidul care a afacut plangerea este la putere sau in opozitie, ce suport mai au acuzatiile (iar !) partidului dvs. de politizare a justitiei ?
    3. Altfel spus, ati facut vreodata o plangere penala si justitia nu i-a dat curs din motive neintemeiate ?
    4. Si, cel mai important: de ce toata activitatea POLITICA a unui partid trebuie sa fie centrata pe astfel de actiuni mediatice dar sterile – fara efect (asa cum sunt acuzatiile ne-dovedite) – in loc sa fie formata din initiative legislative propuse in parlament?
    5. Cum stim ca dvs. nu urmariti sa creati un avantaj nemeritat PUTERII, lansand non-stop acuzatii fara acoperire, tocmai pentru ca lucrurile cu adevarat grave sa treaca ne-observate ?

    Pana una alta, e de necontestat ca tot ce ramane din activitatea POLITICA a partidului dvs. in anul 2009 (cel putin, tot ce-mi amintesc eu…), este show-ul mediatic Udrea, pe care nici macar nu l-ati finalizat in justitie, tocmai cand ati aratat ca SE POATE (… nu ?), adica, nu ati contestat NUP-ul ei, desi el era informatie PUBLICA inca din 22 decembrie.

    In 2009, in cel mai greu an de criza din istorie, ati avut impreuna cu PSD in parlament o “majoritate unita” de 70%. Criza nu a pornit din Romania, dar ii afecteaza pe toti romanii, INDIFERENT ce partid sustin.
    Dvs., “majoritatea” de 70% din parlament, n-ati propus nicio lege anti-criza, pe care s-o si adoptati.
    Pana la sfarsitul sesiunii din iunie, opozitia adoptase 1 (UNA) lege noua. Va e frica sa propuneti ceva bun, ca nu cumva sa le faceti accidental un bine guvernantilor ? Inregistrati-va initiativele legislative la OSIM …. :) , cum a facut PD cu programul de guvernare al DA

    - Cui foloseste “puterea” de care partidul dvs. impreuna cu PSD fac parada la televizor, daca ea nu se ocupa decat de basescu si de acuzatii si denunturi la televizor ?
    - Ati numarat, de curiozitate, numarul de acuzatii si denunturi facute la televizor in ultimii 5 ani, ca sa faceti o evaluare a activitatii dvs. POLITICE ?

    (dupa cum va puteti da usor seama, ma si amuz, evident, dar lucrurile sunt destul de serioase, si tocmai de aceea, trebuia sa faca cineva inceputul, si sa puna odata si aceste intrebari.)

  9. ciuruita says:

    @ALINA va felicit pentru tenacitate!imi pare nespus de rau ca nu s-a intamplat la fel si in cazul udrea care,desi este mai versata in ,,ale furaciunii,, a mai beneficiat si de ajutorul colegei Roberta pentru a capata un NUP…..laudativ{poate primeste si o medalie de la seful statului pentru promovarea turismului}am inteles ca,curtea de conturi nu a trimis raportul mai poate schimba ceva acest raport?si pe cand un dosar,,beton,, impotriva REGILOR ASFALTULUI,AI DESAPEZIRII{cred ca n-ar fi mult de lucru,itele duc la aceeasi oameni}care ar culmina cu papusarul nr 1.berceanu?sunt date concrete in,,,blogosfera despre un program de calculator impus scolilor de sofer care au fost obligate sa il cumpere,altfel fiind amendate{si suma incasata de aceasta firma UNICAdistribuitoare este considerabila}daca sunteti interesata,va pot pune la dispozitie date concrete

  10. george_escu says:

    Este o realizare daca va fi judecata si condamnata Ridzi , insa, nu aveti impresia ca este doar un praf in ochi? Afacerile mari de zeci si sute de milioane raman inca neatinse … Ignoranta Ridzi e doar un pion de sacrificiu si atat.

  11. Maca

    Depunem cat mai multe plageri, poate pana la urma ori se schimba mentalitatea…ori se schimba ei ;)

    Ion Adrian

    Ma indoiesc ca cineva face politica desantata, asa cum spuneti, fara sa se bazeze pe fapte sau macar pe supozitii…

    Flori

    Asa cred si eu, dar se pare ca unii ministri se protejeaza mai bine

    Bibliotecaru

    Si asta se poate sa fie adevarat si imi pare rau ca dna Ridzi nu va fi crutata, dar altfel nu se poate…

    Marin

    Daca ar fi asa, inseamna ca Ridzi a avut o ascensiune destul de scurta. Nu a avut mana de fier a Anei Pauker ;)

    Catalin Ene

    Multumesc si bineinteles ca o sa continuu. Nici mie nu imi place ce se intampla in politica actuala…

    Andra

    1 Nu tot timpul avem dovezile care sa ne ajute sa transformam in plangeri acuzatiile noastre, e adevarat…

    2 Un sigur exemplu va e de ajuns sa faceti o afirmatie contrara?

    3 De multe ori justitia isi face treaba dar tot de atat de multe ori nu se concretizeaza hotararile sale. Si aici pot veni cu exemple daca doriti. Asta nu e politizare?

    4 Initiative legislative exista. Le puteti gasi si pe site-ul Camerei

    5 N-aveti de unde sti, dar in mod sigur toti vom simti acest lucru, daca nu se intampla deja…

  12. Radu Humor says:

    Sunt unele care spun ceva si apoi rad ( ca ceilalti doar se mira, sau le compatimesc), si totul mai ales in targ ;) .
    In graba mare de a-si dezveli dintii si poalele, uita un lucru esential ca “organile” se pot sesiza si din oficiu, putand incepe cate cercetari vor muschii lor crescuti pe circ umvolutiuni.
    Si interventia acestei aparatoare din oficiu imi intareste convingerea ca biata Ridzi este o victima a exemplului pe care portocalii vor sa-l arunce in ochii plansi ai romanilor, cum ca justitia e independenta.
    Proasta e Monica deoarece nu are curajul sa spuna unde-au plecat banii, sau poate prea desteapta ca sa nu aleaga cea mai convenabila solutie pentru ea, odata ce tot a fost dovedita cu mana-n prohabul bugetului de stat( mai ales ca barbat-su-i primar PD-L !).

  13. Radu Humor says:

    I se potriveste ca o manusa cauciucata de protectie @ Andrei

  14. Radu Humor says:

    Pana la urma Ridzi, ca si Udrea sunt victime ale unui sistem mafiot care le trimite la produs pe centura politico-economica a Romaniei…..

  15. MARIN says:

    @Alina Gorghiu
    Sunt perfect de acord cu spusele dvs.
    Dar daca rolul Anei Pauker este jucat de un alt personaj feminin din politica……?????

  16. Andra says:

    Pentru inceput, as vrea sa fac o precizare: eu nu am o problema cu PNL, sper sa nu inteleaga nimeni ca punand aceste intrebari, vreau sa aduc deservicii PNL.
    Pun aceste intrebari pentru ca e vorba de un anumit tip de politica care aduce deservicii noua tuturor romanilor, si, mult mai important, tinde sa se stabilizeze in formatul acesta pentru totdeauna.
    Daca nu vom reflecta asupra acestui tip de derapaj, ajungem – ca in tot ce se intampla in Romania de 20 de ani – sa nu construim decat numai “rau”, si, ca tot ce se construieste “rau” in Romania, acest rau sa nu se mai schimbe niciodata.

    A. Gorghiu: 5 N-aveti de unde sti, dar in mod sigur toti vom simti acest lucru, daca nu se intampla deja…

    Daca se intampla deja si nu stim, asta inseamna ca prin ploaia de acuzatii fara acoperire pe care le lansati non-stop de 5 ani de zile, faceti o POLITICA impotriva interesului PUBLIC, pt. ca ne distrageti atentia de la lucruri mai importante, si astfel, deveniti complici cu PUTEREA.
    In orice societate, opozitia care nu-si indeplineste menirea, devine complice de facto al PUTERII.

    A. Gorghiu: 4 Initiative legislative exista. Le puteti gasi si pe site-ul Camerei

    Nu trebuie sa le caut EU. Trebuiau sa fie initiative atat de stralucite incat sa fie cunoscute de toata lumea, prin efectul lor in vremuri nemai-intalnit de grele, pe timp de criza, asupra tuturor romanilor, si nu asa cum ne-ati obisnuit, prin politici de stanga care au dezarmat romania inante de marea batalie a crizei: pomeni, mariri de salarii, supra-angajari de bugetari, etc.

    A. Gorghiu: 3 De multe ori justitia isi face treaba dar tot de atat de multe ori nu se concretizeaza hotararile sale. Si aici pot veni cu exemple daca doriti. Asta nu e politizare?

    Asta credeti DVS. ca inseamna “politizare”…? Va cred mult mai inteligenta decat atat. Ce intelegeti prin politizarea justitiei ?

    A. Gorghiu: 2 Un sigur exemplu va e de ajuns sa faceti o afirmatie contrara?

    De dvs. a depins “tot timpul” sa obtineti mai multe exemple ca acesta, cu care sa sustineti ori politizarea, ori contrariul ei (independenta justitiei).
    Nu v-ati exercitat iata, decat 1 (UNA) singura data acest drept, in toti ultimii 5 ani.
    In consecinta, e un non-sens sa acuzati un abuz asupra DREPTULUI dvs. (dreptul la o justitie corecta) in conditiile in care dvs. nu va exercitati insusi acest DREPT de a folosi justitia –

    A. Gorghiu: 1 Nu tot timpul avem dovezile care sa ne ajute sa transformam in plangeri acuzatiile noastre, e adevarat…

    Daca n-ati putut transforma in plangere penala decat o singura acuzatie in toti ultimii 5 ani – asta inseamna ca ne-ati ocupat “tot timpul” in ultimii 5 ani cu acuzatii fara acoperire
    E bine ca un politician recunoaste in sfarsit asa ceva. Mai departe, v-am intrebat: cum se numeste acest tip de politica pe care o practicati, si mai ales, CUI FOLOSESTE ?

    Nu ati raspuns, astept deci un raspuns la aceasta intrebare.
    In plus, vreau sa va intreb: aveti de gand sa ne ocupati in continuare timpul, ca partid in opozitie, tot cu acest tip de show mediatic bazat pe acuzatii fara acoperire?

  17. Ioan MM says:

    Nu mă bucur că acest lucru se întâmplă unei femei.De la ele m-aș fi așteptat la un spirit nou, de salubrizare a administratiei. Dar, în viața mea, n-am văzut atâta aroganță la o femeie câtă am văzut la doamna Ritzi.
    Cred că acestă aroganță n-a fost numai din felul ei de a fi, ci mai degrabă din aroganța și suficiența acestui partid, PD, fără L.
    Pentru că ați ”demascat” acest soi de aroganță instituționalizată, vă felicit! restul s-o facă parchetul…dar s-o facă!!

  18. Ciuruita

    Multumesc, e un subiect care ma intereseaza si asupra caruia imi place sa fiu documentata

    George_escu

    Se poate sa fie doar o reinnoire a discutiilor de vara trecuta… Chiar si asa, eu m-as bucura sa fie un caz finalizat. Pentru ca deocamdata nu e…

    Radu Humor

    Sunt sigura ca Ridzi “nu a fost lasata din mana” de fapt. Tocmai de aceea inca nu a iesit sa faca declaratiile pe care le-am fi asteptat…

    Marin

    Cred ca nu sunteti singura care banuiti asta ;)

  19. ion adrian says:

    Alina,
    Ma asociez si eu problemei dnei Andra caci sa recunoastem este fascinanta:

    Daca n-ati putut transforma in plangere penala decat o singura acuzatie in toti ultimii 5 ani – asta inseamna ca ne-ati ocupat “tot timpul” in ultimii 5 ani cu acuzatii fara acoperire.
    E bine ca un politician recunoaste in sfarsit asa ceva.
    Mai departe, v-am intrebat: cum se numeste acest tip de politica pe care o practicati, si mai ales, CUI FOLOSESTE ?

    Andra,
    Cred ca intrebarea ta poate fi pusa tuturor factorilor de putere din Romania post 1989.
    Si daca ne gandim astfel ne uitam in jur si vedem si cui i-a folosit intelegand prin folos: averi, pozitii sociale, sinecuri.

  20. atreides says:

    Alina, imi fac datoria sa iti atrag atentia asupra acestei madame, Andra, care vad ca aparut aici. Eu o stiu destul de bine de pe un blog portocaliu: tipa are un IQ extrem de redus, ceva incredibil (este celebra pentru fraza ”PDL trebuie sa isi faca televiziune independenta”, repetata la nesfarsit), daca faci cumva greseala sa incerci sa citesti cu atentie ceea ce scrie pur si simplu explodezi de furie vazand ca poate exista intr-o fiinta umana atata…cum sa spun…hai sa zicem naivitate, sa fim politicosi, nu? Deci, sfatul meu prietenesc este pur si simplu sa o ignori complet daca mai scrie. Desi, iti vei asuma un risc: tipa va veni pe blogul portocaliu despre care spuneam si va urla in gura mare ca uite, am intrat pe blogul Alinei, i-am adresat niste intrebari fundamentale, de importanta capitala pentru viitorul omenirii, Alina nu a raspuns deci PNL nu face nici doi bani. Dar, acelasi risc este si daca ii raspunzi: tipa nu va intelege nimic din ceea ce ii spui, chestie de IQ, si atunci va veni pe blogul portocaliu si va urla ca uite, la intrebarea capitala Alina a dat un raspuns nesatisfacator, deci PNL e tot un partid de doi bani. Asa ca, pentru linistea ta, ignore IT (i.e. Andra)! Dar vezi, nu cumva sa o banezi sau sa ii opresti masajele, caci tipa va veni pe blogul portocaliu si…e evident ce va spune, nu?

  21. han says:

    Andra,

    subscriu observatiilor tale, foarte
    pertinente. Excelenta trecere in revista
    a tuturor problemelor jocului politicianist
    dus de PNL. PNL care e
    directionat si condus in sensul
    asta de a duce un razboi mediatic fara
    nici un fel de efecte practice
    de chiar Crin Antonescu, care
    prin constructia si caracterul lui
    dupa parerea mea este limitat la a face acest
    joc, si nimic altceva, nimic constructiv.

    Sunt complet de acord ca o politica de
    strigat “huo” din opozitie, fara
    alternative si actiuni concrete
    poate fi vazuta
    chiar ca o sustinere a politicii puterii,
    in nici un caz ca alternativa reala.
    Nu vad de ce nu inteleg PSD si PNL,
    dupa ce au pierdut alegerile, ca modelul
    asta nu duce nicaieri..

    Eu cred ca Alina personal, sau ca independenta
    ar face si alte lucruri,
    e interesata de politici si actiuni practice,
    din pacate de prea multe ori e influentata
    de anturajul PNL si se indreapta
    prea mult spre jocul politic..

  22. han says:

    @ ion adrian,

    exact, modul asta de a face politica,
    ignorand realitatile imediate si
    practice a ajutat exact celor care
    vor o clasa politica slaba, in care
    sa nu aiba nimeni incredere ..

  23. Andra says:

    Adrian
    Multumesc mult, Adrian. Intrebarea se poate dezvolta pt. ca are multe implicatii, mai ales ca se apropie raportul pe justitie si cei din opozitie vor vorbi iarasi despre “politizarea justitiei”
    Am niste intrebari foarte “interesante” pentru Ponta, mai ales … :) (trebuie sa vad daca are blog)

    Han
    E de inteles faptul ca A. Gorghiu se fereste sa raspunda, pentru ca, odata ce justitia functioneaza, dispare chiar rolul pe care dansa l-a jucat temporar (dar o vad invatand foarte repede din aceasta experienta). Apoi, pentru ca deciziile la care eu am facut referite, nici nu sunt luate de catre dansa, ci de catre sefii de partid.
    Sunt total de acord ca A. Gorghiu este un politician bun.

  24. cristi says:

    pe mine un singur lucru ma deranjeaza. si nu tine de penal, ci de “penalul” politicii romanesti. absolut nimic nu poate justifica mentinerea lui Ridzi la conducerea tineretului democrat liberal dupa ce dosarul a fost trimis de DNA in justitie. spune mult despre ea faptul ca nu a renuntat nici functie, dar si cei care au lasat-o acolo au raspunderea lor, politica desigur. nu se gasea un tanar de valoare in PDL? atat.

  25. Ioan MM

    Si eu sper sa faca. Eforturile noastre nu cred ca au fost zadarnice pana la urma

    Parmalat

    Ma bucura foarte mult lucrul acesta. Demult consideram ca este nevoie de o informare asupra rolului mediatorului. Acum nu vom avea parte doar de informare ci si de punere in practica. Stii de cand asteptam sa vad ca medierea ajunge aici? Stii de cand sa straduiesc pentru asta? :)

    Atreides

    Multumesc pentru atentionare J

    Han, Ion Adrian

    :-)

  26. maca says:

    Cei de la Ora de foc confunda cuantumul pensiei cu formula de calcul. Pensiile recalculate nu au fost diminuate, doar ca formula a schimbat ritmul de crestere, deci decziile CCR sunt corecte, legea nu actioneaza retroactiv. De data asta va fi vorba de altceva pensiile unora vor fi diminuate substantial deci legea va actiona clar retroactiv. Interesanta situatia, dar se pare ca procele pierdute cu corpul de control va reprezenta doar 0.5% din gafele d-l Boc platite de la buget. Asta doar daca parlamentul nu-l corecteaza. Interesanta situatie.

  27. MM says:

    Citind citeva comentarii, imi vine sa cred ca ar trebui sa ceri si scuze deontologilor blogosferei pentru ca ati dovedit-o pe Ridzi :) . Ca daca nu faceai Comisie de ancheta, se chema ca PNL e inactiv; daca ai facut-o si a mers, nu esti constructiva. Si, in general, nefiind la PD nu prea ai cum sa ai dreptate ca pamintul e rotund…

  28. ion adrian says:

    @Andra,
    @Han,

    O sa va dezvalui modul de a face politica al dlui Crin Antonescu un tip foarte gaunos dupa mine, un soi de smecheras de Bucuresti chiar daca o fi de prin alt oras(nu stiu si nici nu cercetez)
    Crin Antonescu aseara la RTV, conditiona candidatura sa nepretuita la sefia PNL, ca o mana forte ce se da dlui acum, de acceptarea planului-proiectului sau, care tb sa duca PNL la 30%, sa devina principalul partid de dreapta din Romania, adica in traducere:
    accept sa raman conducatoruil PNL daca acceptati si ma ajutati sa distrug PDL
    Eu cred ca cu asta spera si poate ca in media de inteligenta a PNL, o sa-si asigure realegerea.Si apoi cu PSD, cu nemtii, cu tiganii cu oricine se nimereste, va lucra la distrugerea PDL.
    Interesul national, viitorul Romaniei iesirea din marasm, nu-i ocupa deloc gandirea si la QI-ul real nici nu ar putea sa i-o ocupe.
    Ca baieteii de scoala, las ca-i invat eu minte pe aia din gasca lu…nu conteaza numele, important este “lu”.
    Va urez noapte buna si sa ne mai distram si maine. :)

  29. nod says:

    SALUT ! Nu este nici o deturnare. este un avans la marea si singura deturnare :imprumutul basescului de la fmi . asta ne-a vandut . ridzi e plevusca. sa fim seriosi imprumutul de la fmi a distrus tot ce a fost bun in tara asta , ata cat a fost. tara a incaput pe mana c…velor etc .. e tragic .

  30. Bibliotecaru says:

    Sunt de acord cu faptul că nu cetăţeanul trebuie să se informeze. Este anormal să ceri unui cetăţean să ştie tot ce face statul. Nu trebuie să urmărească cetăţeanul Monitorul Oficial ca să sesizeze ce lege s-a mai dat şi nici să cerceteze caseta parlamentarului ca să vadă ce e de actualitate.

    Pe de o parte există presa care ar trebui să facă sinteza imparţială a celor mai importante informaţii şi oamenii politici ar trebui să-şi susţină şi ei, public, iniţiativele legislative şi politice, să le promoveze şi să caute suport civic.

    Acum ceva timp am primit din partea unui politician (deşi îmi este greu să-l numesc aşa) un răspuns sinistru. Spunea domnia sa că cetăţeanul nu trebuie să ştie nimic despre procesul legislativ pentru că oricum nu are habar de lege. Ei bine, legea spune “dezbatere publică” şi, de cele mai multe ori, asta înseamnă că proiectul zace pe un site obscur, care nu are trafic, dar chiar dacă cetăţenii se agită, tot nu-i bagă nimeni în seamă, orice ar face.

  31. ciuruita says:

    @ALINA cine v-a atentionat despre ANDRA,a avut dreptate!femeia sufera de,,scenarita,,crezand ca e victima persecutata a unei conspiratii….blogosferice!stie foarte multa teorie,practic despre….orice,o ambaleaza frumos,dar dupa ce scoti fundita….surpriza!!!pachetul e gol…. iar locul s-a si uscat!cred ca e profesoara de …teorie….a chibritului….si are un raspuns pentru orice….dar cand iese pe strada,o calca masina….PENTRU CA,,TEORETIC,N-AR TREBUI SA FIE MASINI IN TRAFIC LA ORA AIA!si e iremediabil indragostita….de culoarea portocalei!nici ea nu stie de ce,recunosc altcineva a spus asta,important e ca simte…..fluturasi in stomac!intrati,din curiozitatepe blogul lui c.preda sau al lui s.voinescu….veti intelege!

  32. Andra says:

    ion adrian

    dragule, daca echipele de net ale PNL-ului se agatza de blogul lui Cristi Preda de ex, si stau acolo ca sa-l jigneasca non-stop, sa-l batjocoreasca cum le vine la gura, sa-i “interpreteze” ideile in cele mai aberante moduri ca sa-l faca de ras pe el si optiunea lui pentru PDL, asta – in numele bunului simt, evident …
    Eu – sunt doar o persoana, si refuz sa fac ce fac ei acolo, si peste tot unde apar.
    Refuz sa fac asa ceva pe blogul vreunui om politic, indiferent din ce partid face parte.

    Pe mine m-a interesat o problema punctuala, am intrebat, mi s-a raspuns, asta-i tot.
    N-am venit ca sa ma “fixez” aici si sa fac zile negre unui om.
    Politica partidului lui A. Gorghiu ma intereseaza numai pt. ca PNL nu a luptat pentru nimic, si deci n-a castigat niciodata vreo batalie.
    Astfel ca, ne-avand FAPTE proprii la care sa se raporteze, PNL isi construieste o identitate prin raportarea la trecut falsificandu-l (pentru ca trecutul e cel mai usor de falsificat).
    Astea-s lucruri importante, pentru ca falsificand trecutul, prezentul, sau, uneori, chiar lucruri fundamantale cum sunt ideea de democratie vs dictatura, opozitia falsifica practic agenda publica
    Dar astea sunt lucruri care nu merita discutate aici si acum.

    Cand dna. Gorghiu va mai ridica un subiect de interes general, ma voi intoarce, poate, sa-i mai pun o intrebare. Din astfel de dialoguri castigam toti.

    Numai bine, tuturor
    A.

  33. ion adrian says:

    @Andra,
    Felicitari Andra, si ca aproape intodeauna constat ca noi doi gandim la fel.Si cand pare ca nu ar fi asa, cred ca daca ne-am pune parerile in discutie, am ajunge cert la o solutie comuna pe care amandoi, sa nu o consideram rezultata din concesii sau cedari reciproce, ci efectiv ca fiind mai buna.
    PS. Repet, am parasit blogul lui CP, caci in ciuda nivelului intelectual ridicat al dlui C.Preda, eu am rezerve fata de maturitatea lui, necesara in politica deciziilor si realizarilor efective si de aceea am parsit acel blog, in care mi s-a parut ca se realizeaza mai ales o competitie(este ea cam pe toate blogurile) de tipul placut lui Biblio:care-i mai destept, competitie care pe mine nu ma intereseaza… :)

  34. ion adrian says:

    PS Cred ca daca ai urmarit ce am scris pe acolo pana la episodul Prigoana jr stii ca l-am sustinut si am si cred eu contribuit la unele aspecte, fara ca dlui sa se osteneasca cu o singura postare de doua vorbe ceea ce este un stil pe care l-am intalnit la mai toti intelectualii nostri primul cu care am experimentat tragic aspectul fiind Stelian Tanase care prin 1990 in Piata Univ mai tine cate un speach insufletitor, care cine stie la o adica i-ar fi putut transforma pe cei de acolo care-l ascultasera si aplaudasera, in soldati vajnici ptr ideile propagate de dlui.
    Ei bine dupa ce vorbea pleca in viteza , ok , dar daca unul din multime, respectiv eu care nu aratam a personaj dubios (si chiar sa fi si fost securist el nu avea voie sa se poarte asa caci nu avea de unde sti)a incercat sa-l abordeze, ridicand o problema care cred ca-ti dai seama, ca nu era de doi bani, ca daca era poate statea la discutie(lucru observat in activitatea politica la multi politicieni), nu el nu a raspuns, s-a derobat cu ingamfare si suficienta, si desigur pe mine m-a apucat scarba cu care am ramas pana azi si a fost bine confirmata ulterior, gandind-ma ce a facut el acolo, cum a montat niste oameni de buna credinta ptr actiune si cum ii trateaza individual apoi, pe cei care ptr el nu erau decat o multime de utilizat in scop personal sau stiu eu in al cui, o masa de manevra.

    Asa sunt din nefericire majoritatea “intelectualilor” romani si eu pun ghilimele, caci conditia intelectualului adevarat, deplin, nu este numai cea data de inteligenta si de cunostinte, ci si de destinatia acestora, de constiinta, de generozitate umana deci si intelectuala.
    Cred ca vei intelege exact cele spuse de mine si as dori sa stiu ce crezi de povestea mea?
    Numai bine.

  35. ion adrian says:

    A fost aprobata in Guvern ultima varianta a proiectului legii pensiilor.
    Vad ca Alina are opinii , dar nu sunt atent la ce se spune la A3, oricum dedic tuturor care se regasesc acest text:

    FELICITARI GUVERNULUI ROMANIEI!
    Felicitari dle PM BOC!

    Acum deja au inceput si urmeaza atacurile desuchiate caci deja cu o totala rea credinta, legea este in continuare atacata cu alte lucruri noi , acum au aflat ca exista speranta de vita ca xista 2030 etc, aceste jigodii abominabile ce se plimba prin televiziunile mogulesti.
    Toti in ipocrizie netarmurita spun ca sunt de acord cu principiul dar… drobul de sare etc si nu propun nimic in concordanta ci ideea ca ar fi de acord cu principiul . Niste jigodii, valabil pentru oricine se simte ca atare

    Va fi o lupta acerba inte Mordor si cei care vor modrnizarea statului in Parlament.
    Mi-e teama ca vei fi in armata Mordorului si-mi pare rau caci pot spune ca francezul intr-o situatie similara: “quelle gachis” urmat deemoticonul ptr dezamagire si tristete pe care nu-l stiu dar pe asta desi nu e amar il stiu :)

  36. ion adrian says:

    PS La A3 se realizeaza o gargara abominabila. Nu va este nici-un pic de rusine?

  37. WickerMan says:

    Nu semanati d-na Gorghiu cu ana pauker, nici la fizic nici la caracter. In schimb comportamentul slujitoarelor lui popeye, da, acolo se poate vorbi de asemanare cu ana p. Stim noi cine-s alea si cum sunt: arogante, nesimtite, tupeiste si-as putea continua la nesfarsit

  38. ciuruita says:

    @Andra si celor doi de ce nu va dati intalnire voi doi?sau trei???!!!!!!!!!??????? va potriviti perfect!cat despre felicitarile pentru guvernul BOC,eu tot nu am inteles,dupa ce a raspuns numai LA DOUA INTREBARI{TIME IS MONEY} daca boc a taiat sau nu pensiile nesimtite!voi ati inteles????dar am inteles SIGUR ca pensionarul roman papa pensia inca DOUAZECI DE ANI dupa ce iese la pensie!deruleaza!si am mai inteles ceva ca asteptau propunerile pana miine,joi,de la partenerii sociali,dar ei au aprobat-o azi!din bun simt,sa-i scuteasca de un drum!stiam ca oamenii instruiti au simtul realitatii mai ascutit….si percep realitatea mult mai clar…..andra draga,fiecare cu pata lui!tu pe pnl{am inteles,pd e perfect si dincolo de perfectiune}SI EU PE TINEEEEEEE!nu te mai flata,nu e cazul.sunt foarte surprinsa ca un om instruit ca tine nu poate sa-si dea ochelarii de cal jos si vede doar inainte {sau…la dreapta?!?!?!!?}si nu aude dacat osanalele si laudele!atata tot.te las,poate le e foame pisicilor

  39. Plebea says:

    Am citit o expresie care mi-a placut si nu pot sa nu v-o citez…: ;)

    “… Fiindcă, de fapt, PDL înseamnă Papagalii , Dictatoru’ şi Lenuţa. Restu-s amănunte.” :D

  40. Bucur says:

    Dragi romani haideti sa semnalam cu totii in fiecare oras ,sat nedreptatile si abuzurile care se fac , undeva ,candva va veni si ziua in care vor plati cei care comit abuzuri , furturi ,ilegalitati , eu voi semnala cazul unui primarel Coatu Tiberiu Lorin care mananca zeci de miliarde de cand e primar in Gagesti de la 28 ani .Deja si-a facut gasca si sare si la bataie daca nu dispari din fata lui.

    Afaceri cu iz penal la Găgești: Primarul chiabur
    17-08-2011 04:00 — Cristian Dima
    Abuzând de funcția pe care o deține, primarul comunei Găgești, Tiberiu Lorin Coatu (PDL), ajutat îndeaproape de rudele sale care lucrează la primărie, a luat în arendă circa 1.000 de hectare de teren, de pe urma cărora încasează anual subvenții de peste 130.000 de euro. 250 de hectare fuseseră arendate anterior de o altă societate comercială, însă primarul Coatu a reziliat contractele în numele cetățenilor, fără solicitarea acestora, și a preluat și acele terenuri. Adminsitratorul firmei care a pierdut contractele îl acuză pe primar de conflict de interese și abuz în serviciu. Primarul însă nu pare să aibă vreun stres, știindu-și spatele asigurat: a cotizat la firmele unor importanți oameni din partidul care îl susține cu sume gigantice. Lui Romică Lorenț, membru marcant al PD-L i-a dat zece miliarde de lei. Banii au ajuns în contul fiicei lui Lorenț, care trebuia să execute în comuna Găgești trei podețe. Acestea, însă, nu au fost contruite nici până la ora actuală. În loc de poduri, au fost “plantate” trei tuburi din beton, peste care s-a aruncat pământ. Tot la Găgești ar fi trebuit să fie construită și o grădiniță. Primăria a achitat trei miliarde de lei, însă constructorul nu făcut decât fundația.
    Adminstratorul societății Agro Lory TIM Găgești – nimeni altul decât Tiberiu Lorin Coatu, primarul comunei – a reușit să ia de la localnici în arendă circa 1.000 de hectare de teren (arabil și pășuni), de pe urma cărora încasează anual peste 130.000 de euro. La prima vedere, nimic nu ar fi în neregulă, numai că Margareta Bucur, o localnică ce s-a mutat în capitală, administrator al firmei Any M Gabriela Distribution SRL București – societate cu același obiect de activitate ca și firma primarului, îl acuză pe Tiberiu Coatu de lucruri ilegale. Ea spune că primarul și rudele sale angajate la primărie au abuzat de funcțiile pe care le dețin și au anulat toate contractele de arendă pe care le avea încheiate firma bucureșteană în comuna Găgești. Mai mult, în momentul în care femeia s-a dus la primărie să ceară o adeverință cu suprafața utilizată de societatea ei și să verifice, astfel, care e situația contractelor, a fost agresată verbal și fizic de secretara primăriei, Gabriela Tăbăcaru.
    “Pe 11 iulie am mers la primărie pentru a solicita o adeverință cu suprafața utilizată de societatea nostră în anul 2010-2011. Secretara, Gabriela Tăbăcaru, care este rudă cu primarul mi-a adus injurii. Mi-a spus că sunt nebună, proastă, handicapată și a refuzat să-mi primească cererea de eliberare a documentului solicitat. Mai mult, mi-a dat o palmă peste față pentru că în trecut am făcut petiții la Prefectura Vaslui împotriva ei și a domnului Coatu, semnalând abuzurile din primărie. Primarul n-a pățit nimic, pentru că este nepotul lui Costică Coatu de la prefectură, iar secretara m-a amenințat că îmi va trece toate pământurile pe firma primarului. Mulți proprietari care au contracte de arendă cu sociatatea noastră au fost puși să semneze alte contracte de arendă. Societatea noastră nu a reziliat niciun contract. Contractele de arendă au fost modificate de inginerul agricol Micu și soția acestuia Margareta Micu, care este și agent agricol, iar nouă ni s-a refuzat dreptul de a vedea documentele care au dus la schimbarea contractelor de arendă” ne-a declarat Margareta Bucur.
    În Găgești, toată lumea știe că primarul este chiaburul comunei. Am întrebat la întâmplare o localnică, Geta Bucur, dacă cunoaste familia Bucur iar ea ne-a spus: “Eu m-am înțeles bine cu Bucur. Au lucrat pământul, au plătit arenda la timp, dar dacă s-a reziliat contractul ce pot face eu?!”

    Contractele s-au reziliat. Singure!
    Așadar nu proprietarul a reziliat contractul. Și nici arendașul. Atunci, cine l-a reziliat? Răzpunde primarul Tiberiu Lorin Coatu: “Oamenii au venit și au reziliat contractele. Au trimis adrese la primărie în acest sens”.
    Pentru a ne dovedi că nu minte el ne-a arătat adresele. Culmea, toate adresele arau completate de aceeași mână, deci erau întocmite în serie. Prins cu mâța-n sac, primarul a încercat să o dea de gard.
    “Ei (localnicii-n.r) au reprezentant în sat pe domnul Marin Nedelcu. A lucrat în agricultură, a lucrat pe la CAP, pe la IAS și le are cu scriptologia și este reprezentantul tuturor. El a completat adresele, iar oamenii au semnat. Oamenii au vrut să rezilieze contractele pentru că nu și-au primit arenda. În momentul în care a trecut o anumită perioadă și nu mi-ați dat arenda, la revedere, pot rezilia contractul fără intervenție. Scria așa la articolul 9 din contract: «În cazul în care una dintre părți nu se achită de datorii, atunci contractul devine nul fără intervenția instanței de drept»” a declarat primarul.
    El a spus că foarte mulți săteni nu știu să scrie și să citească, deci e lesne de înțeles cât de ușor i-a fost să-i pună pe oameni să semneze o hârtie pe care să scrie ce vrea el.
    “Știți cum sunt oamenii la țară… Se unesc. Vorbesc: «Băi ce facem cu pământul?» 50% dintre cei care și-au arendat pământ nu știu să scrie sau să citească. Puneți-i să facă o adeverință vedeți cum spun că nu văd sau că nu știu să scrie. Și atunci au reprezentantul lor. Dacă el le spune ce să facă, asta fac” a mai spus primarul.
    Gabriela Tăbăcaru, secretara primăriei, susține că, de fapt, ea a fost bătută de Margareta Bucur: “Ea a venit și a sărit la bătaie, pe fondul acuzațiilor că eu i-am reziliat contractele de arendă pe care le avea încheiate cu proprietarii de terenuri. A venit foarte revoltată să se răcorească. Am depus plângere la poliție pentru că eu am fost trasă de păr. Nu-i treaba noastră să verificăm cine a scris contractele. Legea nici nu prevede cine să se prezinte cu contractul la primărie”.
    Așadar, pe primar nu-l interesează cine completează actele, pe secretară nu o interesează cine le aduce, atâta timp cât toate sunt semnate pentru a aduce foloase societății Agro Lory TIM.
    Pentru ca afacerile cu iz penal să-i meargă ca pe roate, primarul chiabur are grijă să-și apere spatele și să cotizeze constant, cu sume deloc neglijabile, la șmecherii din partidul care l-a susținut la alegeri. Romică Lorenț de exemplu, membru marcant al PD-L (în același partid cu Coatu), fost primar al municipiului Huși, a primit circa zece miliarde de lei vechi prin intermediul firmei fiicei sale. Banii, chipurile, au fost dați pentru construirea a trei podețe în Găgești, însă acestea nu au fost contruite nici până la ora actuală. În loc de poduri, au fost “plantate”, pe râu, trei tuburi din beton peste care s-a aruncat pământ.
    Stelian Velicu, un localnic ne-a spus: “Banii sunt la buzunar. I-au luat pe toți!”
    Primarul susține că nu au fost dați toți banii, ci abia jumătate: “Lucrarea se numește «Amenajare poduri în localitățile Tupilați, Popeni și reparații pod Peicani». Nu-mi aduc aminte acum ce reparații s-au făcut la Peicani, dar stiu că s-a pus plasă, s-au întărit malurile. Noi am dat constructorului opt miliarde de lei în 2009, apoi două în 2010 și acum, chiar astăzi am avut o discuție cu fima de la Iași, cu firma mamă care a prins contractul. TMUCB Bucuresti – Filiala Iași. Ăștia au dat sub antrepriză la o societate de la Huși – Semnal Media, a lui Lorenț Romică. Lucrarea este de 24 de miliarde și nu exstă un termen de finalizare, depinde când vin banii”.
    La Găgești ar fi trebuit să fie construită și o grădiniță. S-a construit doar fundația, care a costat chipurile trei miliarde de lei vechi, cât patru case bune din cărămidă în acea zonă. Firma care s-a lipit de banii de la Găgești este Coninvest Bârlad. Primarul Coatu susține că această grădiniță va costa, dacă în cele din urmă va fi ridicată, 11 miliarde de lei vechi. Așadar, în acea zonă, unde 90% din populație trăiește într-o sărăcie severă, ștabii locali învârt bani grei.

    395 afişări

Lasă un răspuns