11

Comentarii

Postat pe
Oct. 15, 2010

Adaugat de
Alina Gorghiu
la 12:10 pm
Parlamentarul » Evenimente in Parlament »

Opinia publica

Citeam rezultatele mini sondajului meu, cel cu demiterea Robertei Anastase si vedeam acolo ca nu credeti ca va fi schimbata. Extrapoland, opinia publica din Romania nu crede ca lucrurile vor fi indreptate in tara asta de PDL. De asta se cer demisii si se striga “huo!” Pentru ca nu mai exista incredere ca acest partid isi mai poate face curatenie in propria curte.
Am vazut parlamentari PDL revoltati si indignati ca lumea protesteaza la sediul lor. Pai, domnilor si doamnelor, deciziile luate au fost politice, numirile au fost politice, faptul ca o tineti in functie pe Roberta cea cu fraudarea este o hotarare politica. Si atunci unde ati vrea sa protesteze oamenii? Catre cine sa se revolte?
A, stiu, catre opozitie, nu-i asa? Ca asta este o noua ciudatenie pe care am auzit-o: ca protestele au inceput la Finante incurajate de  faptul ca nu intram la lucrarile Camerei.
As mai avea o intrebare, daca tot suntem in contextul protestelor fata de micsorarea salariilor: de ce s-a stabilit termenul 31 decembrie pentru aceste reduceri? S-a luat vreo masura in timpul asta? S-a facut ceva pentru ca dupa acest miraculos 31 decembrie sa creasca salariile? Eu cred ca s-a prelungit agonia, in timp ce acesti domni si doamne au dat din colt in colt, neavand solutii. Deja nu-i mai pot acuza de rea-vointa, ci clar de incompetenta. Tot astfel se explica si toata degringolada asta cu legea salarizarii unice, care este subiectul predilect de cand au venit la guvernare si pe care n-au reusit s-o lamureasca nici in contextul unei super-majoritati cu PSD.

 

11 comentarii la “Opinia publica”

  1. sorin gyorgyfalvi says:

    Pai nu e corect sondaju in cazu asta. Eu am votat pentru optiunea cu o saptamina, dar in niciun caz nu credeam ca PDL o va schimba din idealuri de democratie sau chesti de genu asta. Eu cred ca o vor schimba sub presiunea strazii, deoarece sunt convins ca in urmatoarea saptamina protestele vor lua amploare.

    Mai ales in ziua marti.

  2. Bibliotecaru says:

    @ Alina Gorghiu
    Recunosc că nu am înţeles care este, până la urmă, punctul dumneavoastră de vedere.

    • Alina Gorghiu says:

      Adica sa raspund si eu sondajului?
      Nici eu nu cred ca va fi schimbata decat asa cum spune Sorin mai sus, la presiunea puternica a noastra.
      Deocamdata tot ei ameninta cu taierea zilelor, pana acum.

      Sper ca asta m-ati intrebat.

    • Bibliotecaru says:

      @ Alina Gorghiu
      După cum probabil deja mă cunoaşteţi (a trecut ceva timp de când vorbim pe acest blog), eu sunt un om extrem de pragmatic, care le mai spun şi direct, atunci când consider că este necesar, chiar dacă deranjează ceea ce spun. Dar le spun cu dragoste şi stimă.

      Fără alte introduceri…

      Politica românească este, în acest moment, lipsită de pragmatism şi asta ne construieşte tuturor o stare de nelinişte suplimentară. Cetăţenii nu au nevoie să audă de la un politician că există piedici insurmontabile. Dumneavoastră identificaţi o problemă, şi asta este OK, dumneavoastră vorbiţi despre necesitatea rezolvării problemei, şi asta este OK. După care vă rupeţi total de problemă şi deveniţi un spectator, un om de opinie alături de noi. Ne întrebaţi pe noi dacă vor putea fi crescute salariile, dacă doamna Anastase va fi şi la anul preşedintele Camerei… Aici deja există o problemă, pentru că noi am vrea să nu fiţi ca noi, ci parlamentarul nostru.

      Cetăţeanul Bibliotecaru ar dori ca parlamentarul Alina Gorghiu să spună exact ce trebuie făcut. Sau este o soluţie politică şi atunci politicienii rezolvă problema politic, sau este nevoie de o intervenţie civică şi atunci parlamentarul spune cetăţeanului AM NEVOIE DE TINE ca să ne fie bine tuturor.

      De când a început criza, eu nu am văzut măcar un om politic care să vină cu soluţii de bun simţ. Aş fi vrut să aud, de exemplu, un om politic care să spună… România importă X tone de carne de porc, Y carne de vacă, Z carne de pui, şi acest import ne destabilizează balanţa comercială. Ia puneţi mâna şi creşteţi nişte porci, vaci şi pui pe la ţară ca să nu mai dăm bani pe la străini. Sau altceva… Măi fraţilor, statul nu are bani să vă facă digul şi se anunţă la primăvară inundaţii. Haideţi să facem digul cu roaba ca să nu vă inunde peste 5 luni.

      Eu când aud că am o problemă cu doamna Anastase şi că trebuie să stau cu sufletul la gură ca să vad dacă “pică” sau “nu pică”… este clar că devin anxios.

      Dacă aţi ajuns să mă cunoaşteţi, probabil ştiţi că vă spun aceste lucruri pentru a fi un politician mai bun. Sunteţi foarte tânără şi acum vă formaţi reflexele, captaţi experienţa necesară să fiţi, peste 20 de ani, un lider politic capabil să ocupe un post de premier sau de preşedinte, sau să fiţi politicianul care iscă revoluţii ale mentalităţii. Vă cer foarte multe pentru a da în fiecare moment un randament optim. În acest moment vă simt vulnerabilă. În spatele “băşcăliei” şi “pamfletului” simt că se ascunde nesiguranţa şi indecizia. Eu cred că ar trebui să simţiţi demnitatea şi mândria că sunteţi un parlamentar al României şi, prin această atitudine, cu o astfel de energie, să-mi transmiteţi şi mie încredere, curajul că viitorul este sigur şi concret determinat.

      Dumneavoastră, din păcate, îmi transmiteţi mai sus un mesaj confuz, amestecat… Acest mesaj îmi spune mie că totul e nesigur, suntem la mâna celor din PDL, nici vorbă să fie salarii la anul, că nu au de unde să le dea, şi, dacă tot nu se poate, măcar să fie PNL la putere.

      Speram, în consecinţă, să existe un punct de vedere diferit de acest mesaj confuz.

      • sorin gyorgyfalvi says:

        Intr-un fel sunt de acord cu tine. Cetatenii au nevoie sa auda de la un parlamentar politici pragmatice.

        Pe de alta parte, reprezentind peste 90% NU SUNT DE ACORD CU TINE,

        Alina Gorgihu este parlamentar ales de noi, si spre deosebire de majoritatea parlamentarilor dinsa chiar vrea sa spuna in Parlament parerea noastra. Asta e motivul pentru care imi exprim parerile aici, si NU imi mai exprim parerile pe blogul lui Adrian Nastase, unde sti ca mai comentam pe vremea asocierii PSD – PD.

        M-am lamurit destul de repede ca Adrian Nastase foloseste parerea cititorilor doar spre a-si readapta tactica politica in functie de ce mai gindeste lumea.

        Sunt convins ca putem porni o polemica multiseculara pe tema asta, dar nu asta e scopul meu.

        Pot concide scurt, si anume .. cred ca si tu, si multi ca tine si ca mine ne dorim ca un parlamentar sa exprime in Parlament ceea ce ne dorim noi. Eu stiu ca si tu, si Parmalat, si multi alti fildei urmaritori ai blogurilor urmarim de fapt acelasi scop. As vrea sa existe miii de Bibiotecaru sau asemenea tie, oameni carora LE PASA de ceea ce se petrece in tara asta.

        Dar, de asemenea as vrea ca parerea acestor mii de oameni sa fie exprimata in Parlament de un deputat ca Alina Gorghiu.

        Deci, daca azi Alina Gorghiu pune intrebari despre ce credem noi… inseamna ca e un deputat care NE REPREZINTA.

        Si spun asta deoarece noi ne-am prea obisnuit ca oameni gen basescu sa spuna ei ce e mai bine pentru noi. Am luptat impotriva acestui fenomen inca din anii 90 de pe vremea lui Iliescu, cu toate ca azi sunt convins nu s-a inventat inca politicianul mai abil ca Ion Iliescu.

        Nu stiu daca m-am facut prea bine inteles, dar eu am mare incredere in insinctul poporului nostru si personal as prefera sa avem 471 de Alina Gorghiu in Parlament.

        • Bibliotecaru says:

          Nu spuneţi nimic diferit de ceea ce doresc şi eu. Chestiunea este că doamna Alina Gorghiu are sentimentul că are mai puţină putere decât un parlamentar PDL, doar pentru că PDL-ul are şi premier. Lucrurile nu se amestecă însă, fiecare parlamentar este egal cu toţi ceilalţi. Eu văd problema începând cu gândirea politicii pe grupuri. Asta încerc, să impulsionez parlamentarii României să renunţe la mentalitatea de “gaşcă”, să gândească individual.

          Şi eu aş vrea să existe mii de Bibliotecaru, ba chiar aş vrea să existe 10 milioane:
          http://bibliotecarul.blogspot.com/2010/10/3-am-nevoie-de-10-milioane-de-romani.html

  3. gabryela says:

    In laboratoarele pdl se pregateste de la 1 ianuarie 2011 o ordonanta de exterminare a persoanelor cu handicap grav si a asistentilor personali ai acestora.dumnezeu sa-i bata pe acesti pdl-isti nemernici.va rog faceti ceva ca aceasta ordonanta sa nu se aplice.persoanele cu handicap grav nu pot iesi in strada sa-si strige durerea,astfel toti ii calca in picioare.

  4. Emi says:

    Au dreptate, ei “nici usturoi n-au mancat, nici gura nu le miroase”. Vor zice la fel ca secretarii PCR in urma cu 21 de ani, ca au indeplinit ordinele impuscatului, ca n-au avut de ales… Diferenta e ca pedelicii si sustinatorii lor au avut de ales. Sa speram ca alcoolicul sef se va clatina suficient de tare incat sa nu fie nimerit de furia frigului si foamei.

  5. ici la France says:

    Romania este varza, zdrente , praf…

  6. Paiu Stelian says:

    Stimata Doamna Alina Gorghiu,

    Cu mult respect va salut. Buna seara!
    Nu inteleg sub nici-un motiv de ce opozitia ar mai participa la sedintele “Camerei”.
    S-a comis un abuz de catre toti cei din sala de sedinte la Votarea Legii pensiilor. Toti sint vinovati. Dar sigur vina importanta o are roberta. Imi cer scuze ca nu am folosit majuscula la numele infractoarei. La fel de vinovat este si cel care-i sufla inventatele adhoc numere de voturi care ar fi trebuit sa treaca legea- voinescu. Sint vinovati si ceilalti PDL-isti, absenti din sala, care nu au reprosat atitudinea robertei, dar nici nu au condamnat legiferarea frauduloasa.
    Prezenta opozitiei la sedintele Camerei linga acesti “fraudatori-infractori, mincinosi” nu mai este justificata, motivata si acceptabila, din moment ce in acelasi fel si in acelasi timp, cu aceeasi oameni au modificat si regulamentul Camerei. Modificare ilegala, imorala, condamnabila din toate punctele de vedere.
    Opozitia trebuie sa fie tot timpul in “greva” prin neparticipare la sedintele Camerei, sa boicoteze orice incercare de a mai legifera vreo alta lege, si cu atit mai mult Legea pensiilor, inainte de o noua legislatura.
    Cu stima!

  7. Šurda says:

    http://moshemordechai.wordpress.com/2010/10/15/ramane-intrebarea/

    … o replica pertinenta la un comentariu “intelijent” ( al unui personaj atat de “drac” voua ;) ) , de la finalul postului:

    http://moshemordechai.wordpress.com/2010/10/14/despre-proteste/

Lasă un răspuns